eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmprezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect › Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
  • Data: 2009-06-27 22:44:50
    Temat: Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał
    > <rotfl>
    > Era świadczy usługę transferu danych i g... ją obchodzi czy ja tam ściągam
    > pornole, czy wysyłam jakieś inne dane

    > a jaki to ma super związek z tym, ile kasują za sesję GPRS?? :D

    Ponownie nabrałem ochoty na udział w wątku :P

    Ja o urządzeniach, Ty o pornografii...
    A chciałem tylko spytać jak podłączasz ten swój <cytat> procesor AVR
    </cytat> do modemu GPRS (żeby nie napisać "do Internetu")? Bo wiesz... Mi
    się udało kiedyś połączyć sokowirówkę z Internetem (i zaraz rozłączyło) ale
    nie robiłem operatorowi awantury, bo nie bardzo wiedziałem jak wykazać, że
    tak naprawdę to nie urządzenie AGD a zwykły komputer, taki sam jaki mają
    wszyscy. Dlatego pytam po kolei, próbuję jakoś uporządkować Twoje wypowiedzi
    a jednocześnie namówić abyś opowiedział nam trochę o własnoręcznej budowie
    modemu GPRS, bo rozumiem, że nie korzystacie ze standardowych modemów :P
    Pytam też, bo przypomniałem sobie jak to w buforach taryfikacyjnych pewnej
    polskiej firmy zastosowano procesory, których jedna z serii miała "+" na
    nóżce "-" <- to tak w uproszczeniu oczywiście.

    I prosta historia:
    - panie, faks mi nie działa,
    - dobra, zaraz przyjadę to sprawdzimy o co chodzi,
    Faktycznie, nie działa. Głucho. Dzwonię do biura napraw...
    - panie, linia X głucha,
    - ano głucha, bo bezpiecznik wywaliło, już wstawiam drugi, będzie dobrze,
    Faks ożył ale tylko na chwilę...
    - panie, znowu głucho,
    - nosz k*, znowu wywaliło; panie co tam pan podłączasz do tej linii?
    - faks, taki zwykły, na papier termiczny, itd.
    - to weź pan najpierw próbnik i sprawdź gniazdo na ścianie, bo wymieniam
    bezpiecznik po raz ostatni dzisiaj...
    No i rzeczywiście. Właściciel faksu miał w gnieździe fazę na bolcu ochronnym
    :)

    Dlatego jestem baaardzo ciekaw odpowiedzi z BOA. Tym bardziej, że jak na
    razie nikt jeszcze nie potwierdził Twoich rewelacji cennikowych a ja
    naprawdę nie mogę znaleźć tego startera BC, co go kiedyś kupiłem z
    ciekawości a nowego nie kupię bo Ery nie lubię :P

    Maciek.