eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmprezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect › Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
  • Data: 2009-07-06 08:26:15
    Temat: Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> krótko: pieprzysz

    A propo, chyba cos faktycznie mają z naliczaniem walnięte.
    U mnie np. pod 602-963 gdzie podaje ilość pozostałych MB cały zcas był
    komunikat, że mam 6MB, a faktycznie miałem zero do wykorzystania.
    napisałem, reklamacje, dziś odpowiedzieli, po miesiącu chyba:

    "Niestety ze względu na złożoność problemu do dnia dzisiejszego sprawa nie
    została wyjaśniona przez Dział Techniczny i nie jestem w stanie podać Panu
    dokładnej daty rozwiązania problemu.

    Uprzejmie informuję, iż po przeliczeniu połączeń GPRS naliczona na fakturze
    numer 509276180609 kwota 21.55 zł netto podlega anulowaniu".

    Pozdrawiam,
    JA