  • Data: 2012-06-06 11:10:37
    Temat: Re: [press] Brak patroli policyjnych na A4
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-06-06 09:53, Tomasz Finke pisze:
> [...]
    licja_nie_patroluje_A4__bo_nie_chce_placic_za_wjazd.
    html

    >Dlaczego? Niech płacą ;)

    Za wjazd sie nie placi :-)

> [...]
    >autostradach płatnych - mówi Dorota Prochowicz, rzecznik Kapsch. -
    >Informacje o konieczności płacenia zostały przekazane służbom, w tym
    >policji. Nie wiem więc, dlaczego funkcjonariusze pobierają bilety i
    >nie uiszczają opłaty. Nasi pracownicy na bramkach nie powinni ich
    >przepuszczać. Popełniają błąd. Zostaną jeszcze raz na ten temat
    >przeszkoleni.

    >To ciąg dalszy tego całego burdelu - o karetkach już było, trochę
    >można
    >zobaczyć na YT, a ja jestem ciekaw kiedy w końcu zrobią z tym

    Z tym to juz nigdy ?
    To jest bardzo madre zeby policjanci nie przepalali paliwa na
    autostradzie, a w zamian suszyli rownolegle drogi :-)

    Poza tym dlaczego mieliby nie placic ? Kapsch zbiera pieniadze dla GD,
    jak policja zaplaci, to tylko prowizja wyjdzie poza budzet, a beda za
    to dobre rozliczenia. Tylko jakis komendant musi wlasciwa decyzje
    podjac, a nie np gazowac radiowozy :-)

    J.