    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
    Date: Sat, 27 Apr 2013 22:46:30 +0200

    On Sat, 27 Apr 2013 21:02:52 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Idea.

    Nie powiedziałbym, Idea w tamtych czasach była traktowana źle, raczej
    kojarzyła się z ludźmi którzy nie mają za bardzo pieniędzy, byli
    cenowo najtańsi ale jakość pozostawiała wiele do życzenia, do tego
    abonementy na dziadka kombatanta itd. Tak się kojarzyła ale to nie
    znaczy że pierwsza ceny obniżyła i była najtańsza.
    Heyah to na tamte czasy była rewolucja, sekundowe naliczenie to raz a
    dwa to obniżenie stawki poniżej złotówki do innych sieci 0,98 gr potem
    0,80gr no i trzecia kwestia że robili akcje uświadamiające i w różnych
    miastach można było przyjść i ściągnąć za darmo simlocka z telefonu co
    by można było korzystać z ich usług (W O do tej pory są simlocki i po
    abo można ściągnąć za opłatą).
    Poza tym pamiętam bo zajmowałem się wtedy handlem w gsm że ludzie bili
    się o startery heyah w hurtowni bo praktycznie schodziły bardzo
    szybko, jak się udało wyrwać ze 20 to ludzie wykupowali to nie w cenie
    20pln ale 30 czy 40 bez zająknięcia, i to w ciągu dwóch trzech godzin,
    także co by nie mówić o heyah ich wejście było bardzo dobrze
    przygotowane i to była naprawdę rewolucja.