  • Data: 2013-04-28 18:09:26
    Temat: Re: [pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-04-27 14:40:04 +0200, Skylla <s...@n...op.pl> said:

    > Ładnie to dodałeś - tak po dziennikarsku - efektownie acz nieprawdziwie.

    O! To moja wina, że Orange tak skonstruowało cennik?
    Czy terz będzie czas na sprawdzanie mojego pochodzenia?
    ;>

    > Maksymalnie z tego dodawania wyjdzie bowiem ok 60zł a nie 200.

    Miesięcznie na rozmowy.

    Jak to było o efektownym, ale nieprawdziwym?
    ;>

    Policzmy precyzyjnie jeszcze;

    29 zł opłaty abonamentowej (nieważne jak ją zwał).
    Teraz trzeba 62 zł miesięcznie wydać na rozmowy, czyli dołożyć 33 zł do
    abonamentu.
    19 groszy za megabajt, to ile wg ciebie będzie. gdy zużyjemy jeden gigabajt?
    Ale - przecież to podałem - są pakiety. Dodatkowe. Czyli z gwiazdkę. 28
    zł miesięcznie.
    Rocznie trzebaby doładować dwa razy po stówie, by mieć ważność połączeń
    wychodzących.

    Oczywiście, jest też taka postawa: kupię, bo mnie nie stać:

    > A jeśli ktoś mało używa

    A gdyby jeszcze mniej używał, a gdyby tu nagle w przyszłości
    przedszkole było...

    > O ile wiem, to tyle nie ma w prepaidzie Orange - jest drożej.

    A ktoś mówił, że jest inaczej?
    Polemizuję tylko z kłamliwą reklamą, że ,,bez gwiazdek i prosto".
    ;>>>

    --
    Bydlę