  • Data: 2013-04-28 13:35:04
    Temat: Re: [pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Apr 2013 22:46:30 +0200, dizel napisał(a):
    > On Sat, 27 Apr 2013 21:02:52 +0200, "J.F."
    > Nie powiedziałbym, Idea w tamtych czasach była traktowana źle, raczej
    > kojarzyła się z ludźmi którzy nie mają za bardzo pieniędzy, byli
    > cenowo najtańsi ale jakość pozostawiała wiele do życzenia, do tego
    > abonementy na dziadka kombatanta itd. Tak się kojarzyła ale to nie
    > znaczy że pierwsza ceny obniżyła i była najtańsza.

    Troche mylisz czasy. 2004 to juz Idea byla od 6 lat, miala szeroki
    zasieg, zdazyla podniesc ceny i dolaczyla do wielkiej dwojcy :-)
    A przeciez w ogole byl to najstarszy operator komorkowy w Polsce.

    No ale z czym sie mogla kojarzyc Heyah ?

    > Heyah to na tamte czasy była rewolucja, sekundowe naliczenie to raz a
    > dwa to obniżenie stawki poniżej złotówki do innych sieci 0,98 gr potem
    > 0,80gr no

    http://www.telepolis.pl/taryfy,5,1,0.html
    Mozna tam znalezc idee dla kazdego, gdzie minuta w sieci 0.80, poza
    siec 1.00, i to jest z 23.01.2004 - czyli przed startem heyah.

    > i trzecia kwestia że robili akcje uświadamiające i w różnych
    > miastach można było przyjść i ściągnąć za darmo simlocka z telefonu co
    > by można było korzystać z ich usług

    A tego nie pamietam. Nie mowie nie ... ale nie myli ci sie z Play ?

    > Poza tym pamiętam bo zajmowałem się wtedy handlem w gsm że ludzie bili
    > się o startery heyah w hurtowni bo praktycznie schodziły bardzo
    > szybko, jak się udało wyrwać ze 20 to ludzie wykupowali to nie w cenie
    > 20pln ale 30 czy 40 bez zająknięcia, i to w ciągu dwóch trzech godzin,
    > także co by nie mówić o heyah ich wejście było bardzo dobrze
    > przygotowane i to była naprawdę rewolucja.

    Tak jakos to pamietam, tym niemniej fakty masz powyzej.
    Moze powyzsza Idea wcale nie byla taka "dla kazdego" (ona byla "na
    karte", czy tylko abo?), moze zabraklo tam naliczania sekundowego,
    w kazdym badz razie ludzie pamietaja ze to Heyah obnizyla ceny.

    Ale ja przeciez nie o tym - tylko o tym ze wystarczylo obnizyc ceny w
    TakTaku i podobne kolejki ustawialyby sie w salonach Ery bez zadnych
    przygotowan.

    J.