  • Data: 2013-04-28 16:30:58
    Temat: Re: [pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Apr 2013 13:35:04 +0200, J.F. napisał(a):

    > Troche mylisz czasy. 2004 to juz Idea byla od 6 lat, miala szeroki
    > zasieg, zdazyla podniesc ceny i dolaczyla do wielkiej dwojcy :-)

    Podnieść? Idea długo była najtańsza i jako pierwsza obniżyła ceny znacząco.
    Chyba że o różnych Ideach gadamy.

    > A przeciez w ogole byl to najstarszy operator komorkowy w Polsce.

    Idea najstarszym operatorem? Ciekawe.

    > No ale z czym sie mogla kojarzyc Heyah ?

    > http://www.telepolis.pl/taryfy,5,1,0.html
    > Mozna tam znalezc idee dla kazdego, gdzie minuta w sieci 0.80, poza
    > siec 1.00, i to jest z 23.01.2004 - czyli przed startem heyah.

    I to ma być ta niby podwyżka?

    > A tego nie pamietam. Nie mowie nie ... ale nie myli ci sie z Play ?

    Nie myli się. Heyah ściągała simlocki za darmo.

    > Tak jakos to pamietam, tym niemniej fakty masz powyzej.
    > Moze powyzsza Idea wcale nie byla taka "dla kazdego" (ona byla "na
    > karte", czy tylko abo?), moze zabraklo tam naliczania sekundowego,
    > w kazdym badz razie ludzie pamietaja ze to Heyah obnizyla ceny.
    >
    > Ale ja przeciez nie o tym - tylko o tym ze wystarczylo obnizyc ceny w
    > TakTaku i podobne kolejki ustawialyby sie w salonach Ery bez zadnych
    > przygotowan.

    Powinieneś zdymisjonować ówczesnego prezesa PTC, biedak o tym nie wiedział
    i wywalił kupę kasy w reklamę Heyah.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy