  • Data: 2013-04-28 18:42:36
    Temat: Re: [pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Apr 2013 18:09:26 +0200, Bydlę napisał(a):
    > O! To moja wina, że Orange tak skonstruowało cennik?
    > Czy terz będzie czas na sprawdzanie mojego pochodzenia?
    > ;>

    > Miesięcznie na rozmowy.
    > Policzmy precyzyjnie jeszcze;
    > 29 zł opłaty abonamentowej (nieważne jak ją zwał).

    wersja z rachunkiem ? To ... nie ma oplaty abonamentowej.
    Ale ... jest natomiast
    minimalna kwota na rachunku2 9 zł

    2- jeśli nie wykonasz połączeń za minimalną kwotę różnica zostanie Ci
    doliczona do rachunku

    Czyli mozna by rzec - abonament 9 zl.

    > Teraz trzeba 62 zł miesięcznie wydać na rozmowy, czyli dołożyć 33 zł do
    > abonamentu.

    O ile rozumiem - po wygadaniu 29zl wiecej za rozmowy nie nalicza sie

    > 19 groszy za megabajt, to ile wg ciebie będzie. gdy zużyjemy jeden gigabajt?

    Ciekawe pytanie. "Po przekroczeniu 19zl oplata za transfer danych nie
    jest naliczana". I "Po przekroczeniu 1 GB prędkość transferu danych
    jest ograniczana do 16 kb/s"

    Ale jak to sie ma do pakietow ? Bo niby sa, ale w cenniku ich nie ma
    .. widze ryzyko ze po kupieniu pakietu za 5 czy 7 zl, mozna jeszcze
    doplacic 19zl.

    Wychodzi na to ze 48zl, a z multum SMS gorny rachunek 57zl,
    ewentualnie plus pakiet.

    > Ale - przecież to podałem - są pakiety. Dodatkowe. Czyli z gwiazdkę. 28
    > zł miesięcznie.

    W prepaid ? Jakie pakiety ?
    Tam rachunek nieco inny. 2zl tygodniowo za "do wszystkich". wtedy nie
    wiecej niz 2zl dziennie. Razem gora 69zl. Plus ewentualne pakiety
    internetowe,

    Czyli w prepaidzie nieznacznie drozej ... o ile nie zapomnisz
    aktywowac :-)

    > Rocznie trzebaby doładować dwa razy po stówie, by mieć ważność połączeń
    > wychodzących.

    No nie, 2*50, albo 4*25. Ale i tak na same promocje wydasz ~9zl/mc.

    > A ktoś mówił, że jest inaczej?
    > Polemizuję tylko z kłamliwą reklamą, że ,,bez gwiazdek i prosto".
    > ;>>>

    cos ofert niedopracowali. Wiecej pytajnikow niz "prosto" :-)

    J.