  • Data: 2013-04-28 21:53:47
    Temat: Re: [pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Apr 2013 21:24:45 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > A co w niej było niedobrego?

    A juz nie pamietam. Jakos nie wygrala z Heyah.
    Chodzi mi po glowie ze to brak naliczania sekundowego.

    > A wszyscy pchają się w reklamy. Dziwni jacyś.

    Czasem istotna.
    Ale w sytuacji gdy sa az trzy konkurencyjne firmy, "jakosc" towaru
    jest praktycznie ta sama, a klient mocno patrzy na cene i sam sprawdza
    cenniki, to jakas glupota :-)

    > Była dokładnie taka. A wcześniej ZTS czyli pierwsze pakiety.

    Czyli bylo taniej niz 1.75 ?

    > I kto dziś o nich pamięta? W przeciwieństwie do Heyah.

    Jak widac jedne rzeczy zapadaja w pamiec, a inne nie.
    Kto by zreszta te wszystkie zmiany taryf spamietal.

    > I jaka ma być ta niepapierowa?

    Taka po ktorej rzeczywiscie mniej sie placi.

    J.