  • Data: 2013-04-27 15:04:30
    Temat: Re: [pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Apr 2013 14:40:04 +0200, Skylla napisał(a):
    > Ładnie to dodałeś - tak po dziennikarsku - efektownie acz nieprawdziwie.
    > Maksymalnie z tego dodawania wyjdzie bowiem ok 60zł a nie 200.

    Maksymalnie to moze wyjsc dowolnie duzo, jak sie usluga skonczy, a
    ktos zapomni przedluzyc. Albo nie poczeka "do 24h" na wlaczenie. Albo
    przesadzi z internetem.
    No dobra - nie wiecej niz ma na koncie, a nie ma powodow miec duzo.
    Tak czy inaczej - wychodzi ok 70zl/mc dla wiecej dzwoniacych, co jest
    taka sobie oferta.

    > A jeśli ktoś mało używa to ma 19gr za min i 9gr za sms do wszystkich z
    > półroczną ważnością konta. O ile wiem, to tyle nie ma w prepaidzie
    > Orange - jest drożej.

    to owszem, moze zainteresowac.

    J.