  • Data: 2013-04-27 18:10:03
    Temat: Re: [pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:01:21 +0200, J.F. napisał(a):

    > Chetnie bym spytal, ale nie znam.
    > no i pytanie czy prawde powie :-)
    >
    > Ale ciebie moge spytac, dlaczegoz to uwazasz ze bez Heyah nie byloby
    > obnizek :-)

    To powiedz jaka taryfa dosyć jakiego operatora mocno obniżyła ceny
    połączeń. Niewiele przed pojawieniem się Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
    szukania w necie.

    > A swoja droga to jestem ciekaw na ile by wystarczylo w tamtych czasach
    > zrobic taryfe "Heyah", opisac na stronie www, i moze jeszcze rozeslac
    > informacje sms do wszystkich klientow Ery.
    > I cos mi sie wydaje ze w zupelnosci by wystarczylo :-)

    Masz rację, wydaje Ci się. Podaj odpowiedź na pytanie powyżej, a będziesz
    miał odpowiedź.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy