  • Data: 2014-08-05 14:01:44
    Temat: Re: pozyczylem - nie znam adresu.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 12:53:00 UTC+2 użytkownik szerszen napisał:

    > Nie ma takiego obowiązku, nawet w firmach, jeśli nie mają obowiązku stosowania
    tacho nie ma takiego obowiązku.

    > Nie, to nie jest najlepszy sposób, bo jak widać po naszym kraju powoduje to
    nadużycia ze strony władzy. To problem władzy że nie może ustalić winowajcy, a
    karanie niewinnego odbywa się włąśnie obecnie i jest zwykłym bezprawiem. To nie Ty
    masz dać się ukarać bo włądza jest nieudoplna, lub donosić na siebie czy bliskich, to
    władza musi ustalić kto dokonał wykroczenia i to ustalić skutecznie, jak to zrobi, to
    jej problem, nie nasz.

    > --
    >
    > pozdrawiam
    >
    > szerszen

    Wiedzenie i obowiązek to dwie różne sprawy. Podważasz przepis że właściciel ma
    wskazać? Nie ja go wymyśliłem. Ale jak już jest to należy się do niego stosować. Po
    co oceniasz przepis który nie obowiązuje i piszesz w czasie jego nie obowiązywania że
    władza go nadużywa? Chyba że coś przeoczyłem i w tej chwili przepis o karaniu
    właściciela już jest stosowany. Teraz niby też do właściciela przychodzi pismo z
    informacją. Ale to nowe to nie pismo tylko mandat i informacja o punktach że zostały
    dopisane. Ale jeśli wskaże sprawcę i sprawca się przyzna to zostanie kara anulowana i
    otrzyma ją rzeczywisty sprawca wykroczenia. Kumasz różnicę?