  • Data: 2014-08-05 12:53:00
    Temat: Re: pozyczylem - nie znam adresu.
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Aug 2014 03:27:31 -0700 (PDT)
    k...@g...com wrote:

    > Nie ja a ktoś inny twierdzi że w przepisach jest że właściciel ma wiedzieć komu
    powierzył samochód.

    Nie ma takiego obowiązku, nawet w firmach, jeśli nie mają obowiązku stosowania tacho
    nie ma takiego obowiązku.

    > Najlepszym rozwiązaniem jest karanie właściciela, chyba że wskaże kierującego.

    Nie, to nie jest najlepszy sposób, bo jak widać po naszym kraju powoduje to nadużycia
    ze strony władzy. To problem władzy że nie może ustalić winowajcy, a karanie
    niewinnego odbywa się włąśnie obecnie i jest zwykłym bezprawiem. To nie Ty masz dać
    się ukarać bo włądza jest nieudoplna, lub donosić na siebie czy bliskich, to władza
    musi ustalić kto dokonał wykroczenia i to ustalić skutecznie, jak to zrobi, to jej
    problem, nie nasz.

    --
    pozdrawiam
    szerszen