    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Date: Sun, 21 Aug 2011 21:33:47 +0200

    W dniu 2011-08-21 20:59, J.F. pisze:
    (...)
    > Skreslamy ? Moze nie, ale jedni potrzebuja online, inni w ograniczonym
    > zakresie.

    Użytkownicy są różni.

    > A propos, ktorys ze smartfonow umozliwia taka automatyczna synchronizacje
    > na odleglosc ? Mamy np w firmie Exchange, ktos mi ustawia spotkanie za
    > tydzien, a ja jestem poza biurem i chetnie bym sie dowiedzial szybko
    ze mi
    > wstawiono.

    Kwestia konfiguracji oraz aplikacji. Niespecjalnie bym to wiązał z
    systemem operacyjnym, a tym bardziej ze smartfonem. Zdaje, że usługa
    raczej "powszechna" dla osób, które z tego korzystają.

    > W terefonach tez zanikl. Kto ma ten ma - ale chyba w zadnym nowym nie
    ma.

    Przecież pisałem, że "dawniej".

    > No, znikomy, i przez najblize 5 lat ciagle bedzie. Pozniej nie
    gwarantuje.

    Póki co, to dość powszechna forma transmisji danych na małe odległości.

    > a kto mowi ze dwa razy dziennie ? Masz potrzebe to przesylasz.
    > Tylko po co ?
    > Ten problem dotyczy raczej emaili - jestes sobie poza biurem, a tu
    > przychodzi cos pilnego, w dodatku z zalacznikiem w pdf lub zip/excel.

    Jeżeli chcesz korzystać z emaili (świadomie), to musisz wybrać
    - albo tylko po WiFi, albo zawsze, ale to może kosztować.
    Ile osób korzysta z emaili tak powszechnie? SMS to tak.

    > A dla Prawdziwych Uzytkownikow Smartfonow to do czego sie sprowadza ?

    Do niczego - kto to jest PUS?