eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmpożiew zbiorowy - PlejRe: pożiew zbiorowy - Plej
  • Data: 2011-08-22 07:45:45
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j2rh5b$5ap$...@n...onet.pl...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >>>> http://blogplay.pl/2011/08/play-nie-oszukuje-kliento
    w/
    >>> Gest ładny, chociaż wszystkich problemów nie roziwązuje.
    >>> No i oczywiście krzyk będzie, że zmuszają...
    >
    >> Bo zmuszaja.

    >Tak, zmuszają na tej samej zasadzie, jak np. "zmusza" kogoś
    >Państwo do odpowiedzialności za swoje działania - za szkody
    >wyrządzone.

    No nie, wyraznie napisali "pod warunkiem".


    >> Poza tym ja tu czegos nie rozumiem:
    >Nie tylko Ty nie rozumiesz, nieścisłości jest cała masa.

    Ok, zakladamy ze pismacy jak zwykle nie wiedza co pisza :-)

    >Natomiast coś takiego:
    >"Włączono też program pokazujący, ile danych mój smartfon ściągnął
    >danego dnia. Około 17 maja dostałam informację, że limit 500 MB
    >został wyczerpany. Wydało mi się to niemożliwe, bo sporadycznie
    >korzystam z internetu, przeglądam pocztę, aktualizuję prognozę
    >pogody, czasem przeglądam informacje w lokalnych portalach
    >internetowych - opowiada nasza czytelniczka. Jeszcze bardziej się
    >zdziwiła, gdy dostała rachunek na... 1200 złotych."

    >budzi moje wielkie zdumienie. W końcu widac że Klient (pal
    >licho płeć) po informacji o wykorzystaniu limitu NIC z tym
    >faktem nie robi, nie sprawdza co jest przyczyną, nie chce
    >tego wyjaśnic, nie zważając na nic korzysta z telefonu! To
    >ma być normalne zachowanie w takiej sytuacji?

    Jest kobieta i nie wie ze telefon zyje sobie wlasnym zyciem.
    Zreszta nie trzeba byc kobieta - rozsadnie uznala ze nie ma takiej
    mozliwosci i program sie pomylil.
    Albo przestala korzystac z internetu do konca miesiaca :-)

    >Kolejną "nieścisłością" jest to, że aplikację do obsługi
    >Play24 udostępniło znacznie poźniej niż 17 maja, ciekawe
    >więc co klientowi "włączono" (zwracam uwagę: włączono, a
    >nie klient włączył, ciekawe) co klient używał?

    Syn zainstalowal jakis inny program.

    >Gdyż beta
    >"mobilnego" play24 została udostępniona 28 lipca:
    >http://blogplay.pl/2011/07/play-24-mobile-dostepne-
    od-dzis/
    >Równie ważne i ciekawe co jeszcze zainstalował, co mogło
    >mieć wpływ na rachunki.
    >Jeśli to jest reprezentatywny przypadek (można mieć spore
    >obawy że tak jest), to ktoś z grupy pl.misc.telefonia.gsm
    >ma chyba racje uważając że P4(w osobie rzecznika Gruszki)
    >powinni "poszkodowani" po rękach całować za zgodę na to
    >by nastąpiło umorzenie należności, pod warunkiem zmiany
    >abonamentu na dostosowany do faktycznego profilu klienta.

    No, jak im Play sprzedal taki telefon z "fabrycznie" zainstalowanym
    smietnikiem, bez stosownej informacji, to chyba jednak odwrotnie
    powinno byc.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: