  • Data: 2011-08-22 08:23:41
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-21 22:53, J.F. pisze:

    > No tak, ale jak sie wszyscy przyzwyczaja do "chmury", to ktos odkryje
    > ze po co ten BT ?

    Nie wiem co będzie za jakiś czas, ale chyba nie o tym dyskutujemy? :)

    > W telefonach zostanie - do sluchawek :-)

    A nie do samochodu jako "terminal mode"? Chociaż nie - tam to również
    kabel :) Zresztą - ludzie BT przesyłają sobie najróżniejsze rzeczy.

    > IMO - problem nie w lacznosci, tylko w prezentacji.

    Prezentacja to kolejna kwestia. Tutaj smartfony jednak dają radę.

    > Danych w emailach niekoniecznie jest duzo - ale zalaczniki moga byc rozne.

    Owszem, ale jak już chcesz korzystać z emaili to trzeba zapewnić jakieś
    medium transmisyjne.

    > Z emaili w ogole to sporo. Co zaraz robi problem jak z nich korzystac na
    > wyjezdzie.

    Miałem na myśli emaili w telefonie. Zresztą to już potrafiły "zwykłe"
    telefony. Kwestia tego, jaki procent użytkowników korzysta z tego, a
    jeśli już, to jak intensywnie. Jak korzystam raczej sporadycznie,
    ale zdarzają się momenty bardziej intensywnej eksploatacji. Nie jest
    to jednak żaden dowód na to, że telefon mam mi nabijać transfer w sobie
    znanych celach. Synchronizować mogę w zasięgu WiFi.

    > No wlasnie - chetnie bym sie dowiedzial :-)

    :)