  • Data: 2011-08-17 11:45:21
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-17 13:20, Q pisze:

    > Powiem wiecej - to wina androida a nie usera
    > (no, do pewnego stopnia).
    >
    > Pamietam do dzis jak wildifre pytal mnie przy pierwszym wlaczeniu
    > jak chce sie laczyc z netem.
    > Wpisalem "wifi only", ale predko zakumalem,
    > ze cos nie gra, jak caly czas mialem aktualna pogode
    > a bylem poza zasiegiem jakiegokolwiek wifi...
    >
    > Nie wiem czy pomoglby update systemu czy jakas aplikacja.
    > Po prostu wrocilem na kolanach do symbiana.

    to znaczy, ze jestes cienki bolek i android Cie przerasta (serio).
    Androida mozesz tak wycwiczyc, ze bez Twojej zgody nawet nie sprobuje
    sie polaczyc z netem. Ale to trzeba chciec znalezc - i to nie jest jakos
    trudne i gleboko zaszyte.

    Dodatkowo (niezaleznie od konfiguracji) masz cala mase programow, ktore
    Cie informuja ile i jak (gprs/3g czy Wifi) sie sciaga.
    Pozostaje tylko kwestia zaokraglania przez operatorow sesji (patrz era
    po 100KB, ale juz np. Plus po 1KB) - ale to w tym przypadku nie ma az
    takiego znaczenia (kwestia rachunkow).

    Mi wystarczy na miesiac 20MB po gprs - reszta leci po Wifi (wtedy kiedy
    ja chce - a nie telefon)

    --
    pozdr
    Adam (AL)