  • 1. Data: 2011-05-04 10:09:35
    Temat: poszukiwane zdjęcia kotów [egipskich] do publikacji
    Od: "DP" <d...@g...pl>

    pewne naukowe czasopismo [ale nie okołozoologiczne] poszukuje zdjęć kotów
    egipskich, najlepiej rasy sfinx, do wykorzystania w celu ilustracji artykułu

    czasopismo to nie ma kasy aby za nie zapłacić ale oferuje w zamian
    podpisanie tychże zdjeć nazwiskiem autora

    w ramach zachęty mogę podać, iż periodyk ten jest dwujęzyczny i właśne
    organizuje konferencję naukową

    jeśli ktoś jest zainteresowany lub może wskazać taką potencjalną osobę to
    proszę o kontakt na priva; ci ludzie z redakcji są tak zawaleni robotą przez
    ta konfrencję, że muszą zlecać znajomym różne takie drobne czynności

    DP

  • 2. Data: 2011-05-04 14:14:26
    Temat: Re: poszukiwane zdj?cia kot?w [egipskich] do publikacji
    Od: Dedektyf <p...@g...pl>

    W dniu 2011-05-04 12:09, DP pisze:
> [...]
    > egipskich, najlepiej rasy sfinx, do wykorzystania w celu ilustracji artyku?u
    >
    > czasopismo to nie ma kasy aby za nie zap?aci? ale oferuje w zamian
    > podpisanie tych?e zdje? nazwiskiem autora
    >
    > w ramach zach?ty mog? poda?, i? periodyk ten jest dwuj?zyczny i w?a?ne
    > organizuje konferencj? naukow?
    >
    > je?li kto? jest zainteresowany lub mo?e wskaza? tak? potencjaln? osob? to
    > prosz? o kontakt na priva; ci ludzie z redakcji s? tak zawaleni robot? przez
    > ta konfrencj?, ?e musz? zleca? znajomym r?ne takie drobne czynno?ci

    Zdjęcia Rambo im wyślij ...

  • 3. Data: 2011-05-04 15:40:34
    Od: StaM <r...@g...com>

    On 4 Maj, 16:14, Dedektyf <p...@g...pl> wrote:

    Tutaj:

    http://www.google.de/search?hl=de&xhr=t&q=Ägypt+Katz
    e&cp=11&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&um=1&ie=UTF-8&tbm=isc
    h&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1295&bih=822

    Pozdrawiam
    StaM

  • 4. Data: 2011-05-04 16:37:00
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-05-04 12:09:35 +0200, "DP" <d...@g...pl> said:

    > czasopismo to nie ma kasy aby za nie zapłacić ale oferuje w zamian
    > podpisanie tychże zdjeć nazwiskiem autora

    Do tego zobowiązuje prawo autorskie, więc to żadna łaska.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-05-05 10:05:42
    Od: "DP" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Dedektyf"
    > Zdjęcia Rambo im wyślij ...

    co za dziecinna odpowiedź

    DP

  • 6. Data: 2011-05-05 10:06:20
    Od: "DP" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "StaM"
    > Tutaj:

    http://www.google.de/search?hl=de&xhr=t&q=Ägypt+Katz
    e&cp=11&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&um=1&ie=UTF-8&tbm=isc
    h&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1295&bih=822

    tak to im poprzednio zdjecia "znalazl" wspólpracujacy grafik

    DP

  • 7. Data: 2011-05-05 10:07:05
    Od: "DP" <d...@g...pl>

    "DP"

    Użytkownik "JA"
    > Do tego zobowiązuje prawo autorskie, więc to żadna łaska.

    to, że coś jest obowiązkiem nie znaczy, że to będzie wykonane

    DP

  • 8. Data: 2011-05-05 15:49:07
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-05-05 12:07, DP pisze:

    > U?ytkownik "JA"
    >
    > to, ?e co? jest obowi?zkiem nie znaczy, ?e to bedzie wykonane
    >[...]

    Owszem. Ale trzeba mieć świadomość, że za niewykonanie grożą określone
    sankcje prawne. Zatem to, ze podpisanie zdjęć nie jest żadną łaską ze
    strony publikującego pozostaje faktem.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 9. Data: 2011-05-05 19:23:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ipttkf$jpl$1@inews.gazeta.pl>,
    "DP" <d...@g...pl> wrote:

    > Użytkownik "Dedektyf"
    >
    > co za dziecinna odpowiedź

    A to moze nie ty jestes tym prymitywnym trollem, ktory wraz z innymi
    rozwala pl.rec.film?

    TA

  • 10. Data: 2011-05-06 05:47:09
    Od: boxfish <c...@g...pl>