    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <n61bmd$kbd$1@dont-email.me> <n61d6c$1s0$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <n61jb5$hb5$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <n63ann$55s$1@dont-email.me> <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <n64cu2$ju6$1@dont-email.me> <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <n698i2$b6f$1@dont-email.me> <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6bit9$84b$1@dont-email.me> <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6eusp$10g$1@dont-email.me> <568bb056$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6ge56$6ao$1@dont-email.me> <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6mpk4$1fm$1@dont-email.me> <568ef0ab$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6tvj1$9id$1@dont-email.me> <569384d7$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <n728mh$ahs$1@dont-email.me> <5694bca1$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
    <5694d07a$0$689$65785112@news.neostrada.pl> <n72ter$mal$1@dont-email.me>
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Tue, 12 Jan 2016 14:25:48 +0100

    dyskusyjnych:n72ter$mal$...@d...me...

    >Ale jak działają?

    Dobrze, zasilaja, dzialaja, izoluja od sieci.

    >Bez poszanowania emisji zakłóceń...
    >I potem ludziom touchscreeny wariują w smartfonach
    >w czasie ładowania. Pisali o tym na grupie gsm i sam
    >miałem taką ładowarkę chinską która mi iPhone4 ogłupiała.

    A owszem, sam mam taka.
    Czy to kwestia emisji, czy nieodfiltrowania tetnien, czy przypadkowej
    zbieznosci czestotliwosci, to sie nie wypowiem, ale IMO - impulsowe
    tetnia, a ekran pojemnosciowy bedzie na to wrazliwy.
    W innych urzadzeniach dzialaja.

    >Musiałby, gdyby wszystko miałoby być zwracane... a przecież nie jest.

    Podobno w USA masowe zwroty po swietach - ludzie zwracaja nietrafione
    prezenty.
    Jak masowe - 30% ?

    >Chamstwo i brak kultury i poszanowania innego człowieka jest
    >wszędzie...
    >Nie uogólniaj.

    Bo ja wiem ... w/w twierdzil ze to zadne chamstwo.
    Klientowi sie nalezy nowka sztuka niesmigana, a sklep powinien miec
    sztuke demonstracyjna.
    No i usprawiedliwienie mial - mialo byc na prezent, jakze tu dac z
    rozerwanym opakowaniem ?

    I tak prawde mowiac ... trudno odmowic mu racji.

    Ale efekt bedzie taki, ze male sklepy znikna lub zaweza asortyment.

    J.