eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eterna
    l-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Tue, 12 Jan 2016 06:57:15 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 2
    Message-ID: <n72t2j$kmk$1@dont-email.me>
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <9...@g...com>
    <n61bmd$kbd$1@dont-email.me> <n61d6c$1s0$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <n61jb5$hb5$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <n63ann$55s$1@dont-email.me> <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <n64cu2$ju6$1@dont-email.me> <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <n698i2$b6f$1@dont-email.me> <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6bit9$84b$1@dont-email.me> <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6eusp$10g$1@dont-email.me> <568bb056$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6ge56$6ao$1@dont-email.me> <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6mpk4$1fm$1@dont-email.me> <568ef0ab$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6tvj1$9id$1@dont-email.me> <569384d7$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <n728mh$ahs$1@dont-email.me> <5694bca1$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 12 Jan 2016 12:54:44 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1a6d3fa4af3609ccdbd33ac7cb86c1f1";
    logging-data="21204";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+mRjcvIBnGjic0vjOYL0xk"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <5694bca1$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:cOkr/iclqi+/lTxSoxigHmkrDhE=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:691960
    [ ukryj nagłówki ]

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    news:5694bca1$0$696$65785112@news.neostrada.pl...
    > Według szczegółowej teorii spiskowej, to tak własnie jest. :)
    > Gorsze proszki do prania, kawa, herbata, słodycze. Może i elektronika?

    Proszki do prania macie zdecydowanie mocniejsze...
    Usuwają wszystkie plamy, łącznie z kolorem tkaniny :-)
    Wiem, bo wszystkie jeansy i koszule które miesiącami
    tu używam w USA bieleją/płowieją mi po kilku praniach
    w czasie pobytu w Polsce :-)

    > Mam kolegę, który z zawiązanymi oczami, bezbłędnie po samym smaku,
    > rozpoznawał kraj produkcji misiów-żelków.

    Ja mam takiego który twierdzi że odróżni Coca-Colę z Polski
    z taką z USA - nawet mu kiedyś przywiozłem butelkę z USA.
    W czasie zaimprowizowanych "pseudonaukowych" testów
    nawet mu się udało rozpoznać z jakimś sukcesem rzędu 60-70%.

    >>> No to naprawdę producenci i sprzedawcy w USA są wyrozumiali dla klienta.
    >>> :)
    >>
    >> Po prostu jest duży narzut detaliczny który pokrywa taką obsługę klienta.
    >> Tym się właśnie hurt od detalu ma różnić.
    >
    > Czasem taniej jest mi kupić jakieś podzespoły elektroniczne w sklepie
    > detalicznym niż w hurtowni po maksymalnych rabatach. To jest zagadka
    > ekonomiczna!

    U nas, wśród Polaków, liczy się najtańszość.
    Nawet jeśli odbędzie się kosztem jakości, wygody czy obsługi.
    Wszystkie sklepy zbliżają się z poziomem obsługi i cenami do hurtowni.
    Nawet ostatnio, od wielu lat, zakupów klienci tam w hurtowniach
    dokonują...

    >>> Konkurencja z dobrymi wędlinami też się nie rozwinęła przez ten czas.
    >>
    >> W ogóle małym sklepikom nie wróżę zbyt dużego prosperity...
    >
    > Nie rozwinęła, to nie znaczy, że ma się źle. Wolę kupować w sprawdzonym
    > sklepiku, który dba o jakość towaru, niż w megamarkecie, który stawia na
    > ilość, a nie na jakość i "przedłuża" datę przydatności do spożycia.

    Uogólniasz, generalizujesz i chyba jesteś w tym niesprawiedliwy.
    Duży supermarket ma dużo więcej do stracenia niż mały sklepik.
    Wypadki jakie opisujesz - w mojej ocenie - będą zdarzać się częściej
    w małych sklepach, gdzie płynność towaru jest mniejsza, gdzie
    ilość towaru jest mniejsza i gdzie jeden cały kurczak który został
    niesprzedany i zaczyna się psuć stanowi dużo większy procent
    inwentaża niż w takim Tesco.

    >>>> Kryminałby się zrobił - wystarczyłoby aby się zgłosił ktoś, kto się
    >>>> pochorował.
    >>>
    >>> Jak nam Pan udowodni, że zachorował Pan od naszego produktu, a nie od
    >>> produktu kupionego u konkurencji?
    >>> Proszę dostarczyć komisyjnie pobrane próbki artykułu w dniu zakupu. Oraz
    >>> przedstawić certyfikat niezależnego osrodka badawczego, że przechowywał
    >>> Pan artykuł zgodnie z wymaganiami.
    >>
    >> Znów - moze się zdarzyć że ktoś kupi więcej, da nadmiar do zamrażalnika,
    >> to co zje i od czego się pochoruje + zawartość zamrażalnika zaprowadzi
    >> ich do źródła.
    >
    > Musisz jeszcze udowodnić, że przed włożeniem do zamrażalnika nie zepsułes
    > specjalnie tej porcji żywności.

    Zakładam, że jest to fabryczne opakowanie - i tak było w tamtym przypadku.

    >> Już tak było w USA. Chyba w przypadku jakiegoś dużego zatrucia salmonelą.
    >
    > Tu jest Polska, a nie USA.

    Ale Sanepid też macie, i prawników też coraz więcej.

    >> Nie macie ustawy o "whistleblowers"?
    >
    > A coż to za zwierz? To o to chodzi?
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Sygnalista_%28demaskat
    or%29
    >
    > Chyba nie ma takiej ustawy.
    > U nas na osoby zwracające uwagę na przekręty i nieprawidłowości mówi się
    > "oszołomy" i "mąciciele". (To było z lekką ironią.)

    :-) publiczna nagonka na kogoś kto ośmielił się wystawić łeb wyżej niż inni.

    >>> A za szkalowanie firmy w Internecie można słono zapłacić. Polska firma
    >>> wędliniarska wytoczyła proces blogerowi jak ten skrytykował smak tatara,
    >>> że jest w nim za dużo chemii. Biedaczek bardzo przepraszał, bo inaczej
    >>> poszedłby z torbami.
    >>>
    >>> http://di.com.pl/sokolow-vs-bloger-spor-zakonczyl-si
    e-ugoda-ale-sokolow-chce-czegos-wiecej-48797
    >>
    >> Ciekawa historia.
    >
    > Samo życie.

    Interesujące dla mnie, bo z filmików tego gostka sam nauczyłem
    się robić w domu ciasto drożdzowe na pizzę :-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: