eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplaca › Re: postarzanie nie poplaca
  • Data: 2015-11-23 08:59:00
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu niedziela, 22 listopada 2015 23:20:04 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:
    > Budyń pisze:
    > > W dniu niedziela, 22 listopada 2015 15:30:09 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > >> pralka zepsuła zaraz po gwarancji bo klient przyjdzie kupić nową i zarobimy
    > >> więcej" się nie zgodzę, bo to jest strategia nielogiczna. Nie wiem jak Ty,
    > >> ale każdy rozsądny klient, będzie pamiętał że po dwu lat od zakupu pralka
    > >> Boscha padła i musi kupić nową. Myślisz że zrobi sobie krzywdę i kupiłby
    > >> następnego Boscha? Nie! Pójdzie i kupi pralkę Samsunga lub LG.
    > >
    > > ta logika bierze w łeb gdy wszyscy producenci robia tak samo. Zatem co robie gdy
    sie popsuje? Kupuję najtanszą dowolnego producenta. Ale gdyby pojawil sie taki z
    10letnia gwarancją to kupie drożej u niego.
    >
    > Ty, ja i parę osób tak zrobi, ale producentowi to się nie będzie
    > opłacało, on potrzebuje taniej masówki, tam są zyski.

    czyli musi zrobic tak aby sie zepsuło - potwierdzasz sensownosc tej poszlaki
    spiskowej.
    To w ogóle jest ciekawej ze jak sie lemingowi rzuci hasłem, "teoria spiskowa" to ten
    w skorupie sie chowa i w ogóle dyskutowac nie chce, bo ynteligentnemu czlowiekowi nie
    wypada :-)


    b.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: