  • Data: 2015-11-23 11:44:05
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Moze zle zrozumiales, albo on przesadzil - klienci Apple to swoista
    > kasta, i wlasnie na nich Apple najbardziej zarabia.
    > Wpadlbys na pomysl, zeby sie ustawic w sobote w kolejce, bo od
    > poniedzialku ranu nowy model i* bedzie w sprzedazy ?
    >
    > J.

    Przesadził to na pewno ale znalazł i znajduje wiernych czcicieli marki.
    Cytat zapamiętałem jako wyjątkową arogancję, na którą normalny manager
    by się nie zdobył, bo to źle wpłynie na wizerunek. Nawet po pijanemu.

    Na pomysł ustawiania się w kolejce bym nie wpadł ale to tylko świadczy o
    tępocie ofiar skutecznego marketingu. Nawet nie wiedzą jeszcze co
    kupują, bo brak testów niezależnych od producenta. To właściwie jest już
    religia lub (jak piszesz) kasta. Guru powiedział o nas coś brzydkiego?
    Na pewno miał rację. Tu nie ma logiki tylko gonitwa lemingów. Brak kasy?
    Momencik (chwilówka) i gotowe.
    Marketing, marketing i jeszcze raz marketing a klient łyknie wszystko i
    częściej. To jest najważniejsze.