  • Data: 2015-11-23 10:25:10
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1...@p...pl.in
    valid...
    Hello Pawel,

    >W Lanosie klocki zmieniałem chyba tylko raz, szczęki z tyłu ani razu.
    >270+ kkm i 17 lat od produkcji.

    Ale sprawdzales jak wygladaja?
    http://www.hamulce.net/kolekcja_tabela.html

    Po prawdzie, to ja tez rzadko wymieniam, mimo dosc ostrej jazdy. Ale
    tez nie trzymam sie slepo zalecen producenta, ze po milimetrze zuzycia
    trzeba koniecznie zmienic.

    P.S. zakladam ze samochody z w/w kolekcji bezpiecznie dojechaly do
    warsztatu ...

    J.