  • Data: 2015-11-22 19:55:16
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-22 o 14:09, Pszemol pisze:
    > "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> wrote in message

    > Co to znaczy "specjalnie krótki"?

    Mnie ten temat nie interesował, więc nie drążyłem. Padło takie hasło.
    Nie była to mała firma, więc raczej facet wiedział o czym mówi. Chodziło
    o to, że mają klientów, którzy chcą, żeby urządzenie padło krótko po
    okresie gwarancyjnym, a to w miarę łatwo robi się właśnie przy pomocy
    elektrolitów. Tylko elektrolity muszą mieć charakterystyki pracy dość
    dobrze opisane, nie że są "lepsze niż".

    Pozdrawiam

    DD