  • Data: 2015-11-22 22:59:09
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:

    > :-)

    > Dobrać aby wytrzymały minimum 2 lata to banał, zgoda.
    > Bo zwykle wytrzymują dużo, dużo wiecej niż dwa.
    > O to właśnie chodzi...

    To nie jest problem

    > ... bo to brednie wyssane z palca. Obiegowe opinie
    > "naprawiaczy". Teorie spiskowe właśnie...

    Cóż, jestem właśnie na wypowiedzeniu więc mogę sobie pozwolić, obecnie
    naprawiam "set top box'y" w w pełni autoryzowanym serwisie dla
    angielskiego operatora sky, obecnie mamy "w toku" 5 podstawowych modeli,
    3 producentów:
    1. Pace 1 model, jedyne co im się psuje to dyski twarde i pstryczki
    interfejsu, zasilacz bardzo dobrze zaprojektowany, tak rzadko się psuje
    że nie mamy do niego nawet części.
    2. Samsung 1 model w 2-ch wariantach, przyzwoite, też nie mamy za dużo
    części, niektóre elementy są zaprojektowane na styk i padają z przegrzania.
    3. Amstrad 3 modele, łącznie 5 wariantów, mamy ich najwięcej, padające
    zasilacze to norma, najczęściej kondensatory, transoptory, regulatory.
    Poza zasilaczem padają regulatory napięć roboczych.

    I co, mam uwierzyć że renomowana firma jaką jest amstrad nie potrafi
    zaprojektować zasilacza? Czy też księgowy im się za bardzo wpierdziela.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html