  • Data: 2015-11-22 21:19:23
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Bo zwykle wytrzymują dużo, dużo wiecej niż dwa.

    Wystarczy dac elektrolita blisko jakiegos mocno grzejacego tranzystorka.
    Jesli producent umiescil go tam, a nie w dowolnym innym miejscu, to
    zapewniam, ze to nie niewiedza, albo przypadek, czy ograniczenia
    projektu. Znasz przecietny czas uzytkowania na dobe, znasz zywotnosc
    elektrolita w takiej temp., wiec bez problemu mozna wyliczyc, kiedy
    statystycznie zaczna padac.
    Jesli dasz male pady przy jakims zlaczu, to kwestia czasu, kiedy zlacze
    straci kontakt. Oczywiscei pady najlepiej dac w mid-layerze. Tez
    niewiedza? No paczpan, ja geolog o tym wiem, a inzyniery nie.
    Jak dasz jedno kolko zebate plastikowe wspolpracujace z metalowym, to
    zgadnij jaki bedzie efekt. I co, projektant nie wiedzial? Kurde, geniusz
    ze mnie.
    Przeplywomierz mozna zrobic na rozne sposoby. W moim samochodzie jest
    OK. Po "lifcie" ten sam element w tym samym silniku jest w postaci
    drucika oporowego. Dobrze dzialalo, a jednak producent zmienil. OK,
    wedle Twojej teorii jestem mesjaszem elektroniki, mechaniki,
    materialoznawstwa, natomiast wielkie koncerny zatrudniaja
    gimnazjalistow-humanistow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa