eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyposlizgRe: poslizg
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: poslizg
    Date: Sat, 25 Feb 2012 19:23:53 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Message-ID: <jib909$t63$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ji8de3$a5b$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-202-194.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1330194249 29891 89.72.202.194 (25 Feb 2012 18:24:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Feb 2012 18:24:09 +0000 (UTC)
    X-User: yansvanhorn
    In-Reply-To: <ji8de3$a5b$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2436501
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-02-24 17:21, J.F wrote:
    >
    > Pytanie w sumie do rajdowcow amatorow z praktyka:
    > jade sobie normalnie droga, troche pada, jest zakret w lewo, przejezdzam
    > bez problemu. Troche szybciej - nadal bez problemu.
    > Ale gdzies jest ta predkosc graniczna, powyzej ktorej sa juz problemy.

    No i zależy od samochodu i jego konfiguracji - niektóre delikatnie
    informują a inne odgryzają głowę.

    > I co sie dzieje przy wyzszych predkosciach ?

    Proszę, świeże z dzisiaj:

    http://www.youtube.com/watch?v=xPu3QaBa5us&feature=p
    layer_detailpage#t=25s
    http://www.youtube.com/watch?v=xPu3QaBa5us&feature=p
    layer_detailpage#t=90s

    W tym drugim widać, jaki efekt może mieć coś tak drobnego jak delikatnie
    przełamanie :-)

    > Ile szybciej mozna jechac i jeszcze jakos opanowac samochod nie
    > wypadajac poza pas ruchu ?

    Nikt Ci tego nie powie. W różnych warunkach moga to być różne wartości.

    > zaczynamy od normalnej jazdy, zadnego skladania samochodu, zadnej jazdy
    > bokiem, ot, cos zaczyna uciekac, a tu z jednej strony latarnia, a z
    > drugiej tir :-)

    Najważniejsza właściwa i _SZYBKA_ reakcja - najczęściej jedynie
    kierownica, czasem dodatkowo z adekwatną do sytuacji reakcją gazem/hamulcem.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: