  • 11. Data: 2009-01-24 17:12:03
    Temat: Re: porównanie Alphy 900 ze średnim formatem: Hasselblad H3 i Mamiya AFDIII
    Od: Kosu <k...@k...pl>

    Czornyj wrote:
    > Jezzzzu - było już toto maglowane do zerzygania. Po cholerę wywołujesz
    > dominika z lasu?

    Pewnie dlatego, że od czasu dorobienia się własnego korpusu rzadziej
    wpadam na grupę ;] i nie widziałem tamtego wątku. Bardzo przepraszam
    wszystkich urażonych :D

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 12. Data: 2009-01-24 18:02:20
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Pewnie dlatego, że od czasu dorobienia się własnego korpusu rzadziej
    > wpadam na grupę ;] i nie widziałem tamtego wątku. Bardzo przepraszam
    > wszystkich urażonych :D

    raczej przerażonych ;)

  • 13. Data: 2009-01-24 19:54:43
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Kosu pisze:

    > Tak w ogóle to autor tekstu jest głównym marketingowcem Sony na Polskę
    > (to się ładnie nazywa: "Honorowy Ambasador")

    Albo "pożyteczny idiota".

  • 14. Data: 2009-01-25 13:49:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze mirek:

    e_hasselblad_h3_mamiya_afdiii_sony_alpha_900__test_p
    or.html

    > Lustrzanka, zwłaszcza z założonym dużym teleobiektywem, takim jak Sony
    > 70-200/2,8 SSM, budzi szacunek, bowiem sugeruje wyższy poziom
    > wtajemniczenia. Osoba z lustrzanką jest postrzegana jako prawdziwy
    > fotograf. Bądź jednym z nich!

    ale na boga...

    lustrzanka SONY nie jest prestiżowa...

  • 15. Data: 2009-01-25 13:56:31
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

    > ale na boga...
    >
    > lustrzanka SONY nie jest prestiżowa...

    Weź pod uwagę że takie osoby jak ja czy ty stanowią jakieś 10%
    społeczeństwa. Reszta na co dzień żyje w takim świecie:

    http://www.efakt.pl/wydarzenia/artykul.asp?artykul=3
    8546

    Jak myślisz, do której grupy skierowane są reklamy Sony? :>

  • 16. Data: 2009-01-25 14:02:51
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Jak myślisz, do której grupy skierowane są reklamy Sony? :>

    Ale głupoty wypisujesz. Co Ci tak żal tyłek ściska, że sony się
    reklamuje? Reklama jak reklama i do głupot które podajesz w wątku ma się
    to nijak.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 17. Data: 2009-01-25 14:23:31
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > ale na boga...
    >
    > lustrzanka SONY nie jest prestiżowa...

    Noo jesli uwazasz, ze posiadanie jakiejkolwiek
    lustrzanki jest "prestizowe" to szczere kondolencje...

  • 18. Data: 2009-01-25 15:03:55
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Mateusz Ludwin napisal:
    > Reszta na co dzień żyje w takim świecie:
    > http://www.efakt.pl/wydarzenia/artykul.asp?artykul=3
    8546

    Jezu! Alez debilizm! W zestawieniu z tym humbugiem
    Kaszpirowski byl twardym realizmem :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 19. Data: 2009-01-25 15:32:26
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jacek_P:

    8546

    > Jezu! Alez debilizm! W zestawieniu z tym humbugiem
    > Kaszpirowski byl twardym realizmem :)

    http://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=8583719&W
    ID=8578190

  • 20. Data: 2009-01-25 17:17:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Noo jesli uwazasz, ze posiadanie jakiejkolwiek
    > lustrzanki jest "prestizowe" to szczere kondolencje...

    a ironia przyszła i ... :)