  • 21. Data: 2009-01-26 00:07:59
    Temat: Re: porównanie Alphy 900 ze średnim formatem: Hasselblad H3 i Mamiya AFDIII
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    dominik <n...@d...kei.pl> napisał(a):
    >--
    >jgs .--.
    > dominik gg:919564 (\_/)/ _ \
    > __QQ dominik.net.pl (o.o) _( |____
    > (_)_"> .- ".-`----'`"""")
    > _) '--`

    Oczy kotkowi wyszły z orbit na widok myszki

    Maciej

  • 22. Data: 2009-01-26 00:09:30
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):
    > Weź pod uwagę że takie osoby jak ja czy ty stanowią jakieś 10%
    > społeczeństwa. Reszta na co dzień żyje w takim świecie:
    >
    > http://www.efakt.pl/wydarzenia/artykul.asp?artykul=3
    8546

    > Jak myślisz, do której grupy skierowane są reklamy Sony? :>

    Ma ktoś może taki pasek? Chętne skseruję, bo chomik mi trochę słabnie.

    Maciej

  • 23. Data: 2009-01-26 00:18:37
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    Kosu <k...@k...pl> napisał(a):
    > Fenomenalne. Ja bym dodał, że nie da się nim ugotować zupy

    Ale lepiej gwoździa da się nim przybić, bo cięższy.

    Maciej

  • 24. Data: 2009-01-26 00:47:52
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Czytnik Ci wycina "http://", sorry, ale to nie moja wina ;)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 25. Data: 2009-01-26 14:24:34
    Od: Ryszard Świtek <r.switek@.humansoft.pl>

    > Ale lepiej gwoździa da się nim przybić, bo cięższy.

    Nie znasz się. Aparat fotograficzny służy do wbijania śledzi do namiotu,
    a nie gwoździ :)

    Pozdrawiam, Rysiek.

  • 26. Data: 2009-01-26 22:31:44
    Od: Kosu <k...@k...pl>

    Ryszard Świtek wrote:
    > Nie znasz się. Aparat fotograficzny służy do wbijania śledzi do namiotu,
    > a nie gwoździ :)

    Żebyś się nie zdziwił... ;)

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 27. Data: 2009-01-26 22:39:05
    Od: m...@a...net.pl

    >Fenomenalne. Ja bym dodał, że nie da się nim ugotować zupy

    Nie, zupy to moze i nie, natomiast mozna zdjac obiektyw
    skierowac na slonce, i uzyc do rozniecenia ognia, pononoc
    niektorzy fotografowie stosuja obiektyw jako sloneczna
    zapalniczke do papierosow, w razie potrzeby...
    lub raczej - dla jaj.
    :-)

  • 28. Data: 2009-01-26 22:58:01
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-26 23:39:05 +0100, m...@a...net.pl said:

    > pononoc
    > niektorzy fotografowie stosuja obiektyw jako sloneczna
    > zapalniczke do papierosow, w razie potrzeby...
    > lub raczej - dla jaj.

    Wcale nie dla jaj.
    Kiedyś wlazłem w za głęboką wodę, do pasa. W kieszeni miałem
    piezoelektryczną zapalniczkę.
    Oczywiście przestała działać, a obiektyw nie przestał, bo był w
    plecaku. Przy obiektywie rzędu 100 mm i świetle 2,8 na przypalenie peta
    trzeba 4-5s w pełnym słońcu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam