  • Data: 2010-11-08 00:35:22
    Temat: Re: porownanie 2 powiedzmy "rodzinnych"
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jurson" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ib7bh3$862$1@usenet.news.interia.pl...
    > Ale w mieście to jednak fajnie jest jak nie trzeba 'zwalniać' wycieraczek
    > jak się stoi i 'przyspieszać' jak się chwilowo jedzie. Nie mówię, że
    > niezbędne ale bajer jest fajny. Jak dla mnie zdecydowanie bardziej
    > przydatny niż automatyczne światła.
    Ale światła jestem skłonny zrozumieć, bo zdarza mi sie zapomnieć o nich, o
    wycieraczkach raczej nie zapominam ;-)

    > Druciarstwo ;)
    To prawda, ale za to jaka satysfakcja ;-)

    > Dopóki nie miałem automatycznej też tak myślałem. Da się z manualem żyć,
    > ale co to za życie :)
    Nie mam własnego porównania (wcześniej nie miałem żadnej) ale manualna w
    zupełności mi wystarcza, zwłaszcza, że jej wydajność jest naprawdę niezła,
    forumowicze na automat narzekają (na brak możliwości kontroli), stąd nie
    jestem przekonany.

    > Oczywiście pytanie czy bajery warte są pieniędzy. Jak dla mnie przy aucie
    > za około 60 tys bym dołożył.

    Ja dołożyłbym nawet dychę, gdyby za nią były skórzene fotele i ksenony, z
    bajerów w wersji invite jednakże nic mi nie zaimponowało na tyle, żeby wydać
    te 6 kawałków. Alusy, halogeny, navi z bluetoothem, tweetery, maty grzejne,
    wzmacniacz i suba dokupiłem (rozkładając zakupy na kilka miesięcy), bez
    obszywania, tempomatu, czujników się obejdę ;-)

    > A na marginesie oglądałem ostatnio Lancera i naprawdę wygląda fajnie.
    > Szczególnie w stosunku do ceny. Chyba jedno z korzystniejszych cenowo aut
    > w tej chwili.

    To prawda, podstawowe zalety to świetna trakcja, niezłe przyspieszenie,
    agresywny wygląd, pakowność, bezpieczeństwo (ma poduszke kolanową), niezłe
    hamulce, nienajgorsze głośniki i łatwo rozbudowywalny system audio, słabo
    wypadają plastiki w środku, fotele (trzymają nieźle, tylko wyglądają
    badziewnie) i lakier na zewnątrz. Lakier właściwie można śmiało okreslić
    jako fatalny, zarysowuje sie od samego patrzenia.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi