  • Data: 2010-07-09 19:47:17
    Temat: Re: porażka.....
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-06 13:37, Szymon Łuczak pisze:
> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Wchodząc w polemikę kurz w pomieszczeniu z odrą potrafił bardzo dobrze
    > unieruchomić cały system.

    Daruj sobie tę Odrę, ponieważ nie o tym była mowa, co Ci podkreśliłem.
    Żebyś dalej nie pytał - tak pracowałem na tym kiedyś, ale ostatnią
    działającą widziałem ze 20 lat temu (a może to była pozostałości po
    niej).

    > Powiedz kiedy ostatni raz odkurzałeś PCta ?

    Porównujesz Odrę do PC? Wolne żarty - ja mówię o nowoczesnej
    elektronice, w tym o platformach serwerowych. Porównuję również
    starsze PC do tych nowszych PC. W serwerowniach mam stosowne
    układy wentylacyjne, a zwykle blaszaki z nadmiaru kurzu też
    potrafią się wieszać.

    > Widziałeś kiedyś lambo na poboczu ? :)

    Widziałem. Nie znam tylko przyczyn zatrzymania.

    > Dlaczego Lambo nie jest przedmiotem użytku codziennego :) ?

    Choćby z racji dostępności oraz przeznaczenia - o ile mówimy
    o samochodach, a nie o traktorach.

    > nie nadaje się na wyjazd po bułeczki
    > :) ?

    Dlaczego? Jak ktoś lubi to proszę bardzo. Ciężarówką z naczepą
    też można.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.