eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyporażka.....Re: porażka.....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: porażka.....
    Date: Tue, 06 Jul 2010 17:28:59 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <i0vi4j$4q7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i0umaa$ras$1@news.man.bydgoszcz.pl>
    <4c32e251$0$17103$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0uo6t$rok$1@news.man.bydgoszcz.pl> <i0us6p$v60$1@news.dialog.net.pl>
    <i0usr8$spm$2@news.man.bydgoszcz.pl> <i0ute6$g1d$1@inews.gazeta.pl>
    <i0v4cu$255g$1@news2.ipartners.pl> <i0v616$j5s$1@inews.gazeta.pl>
    <i0v8t0$27lo$1@news2.ipartners.pl> <i0v9ps$3h2$1@inews.gazeta.pl>
    <i0vfmj$2b6i$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1278430163 4935 82.210.140.98 (6 Jul 2010 15:29:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Jul 2010 15:29:23 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <i0vfmj$2b6i$1@news2.ipartners.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512
    Thunderbird/3.0.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2295026
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-07-06 16:47, Jakub Witkowski pisze:
    > Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    >
    >> Zupełnie nie rozumiem, jak można mówić o smutku wobec faktu,
    >> że już nie ma samochodów, które gwarantują 10 lat bezawaryjnej
    >> jazdy - nie wspomnę o tym, że smutek sugeruje emocjonalne podejście
    >> do takich rzeczy.
    >
    > A jak mam, k..wa mać, nie podchodzić emocjonalnie do faktu, że pewnie
    > będę się musiał bujać z debilnymi usterkami w nowym aucie?
    > Jak nie odczuwać smutku na myśl o tym ile czasu i nerwów stracę
    > z powodu kiepskiej jakości rzeczy, która kosztowała
    > mnie znaczną ilość pieniędzy, czyli również mojego czasu i wysiłku?

    Emocjonalnie to można parę treściwych słów rzucić na okoliczność
    kolejnej usterki czy też nieporadności serwisu, a nie tkwić w żalu
    i opowiadać o smutku z racji faktu, że samochody są konstruowane
    przez księgowych, a nie inżynierów. Nie jest Ci może smutno, że
    samochody są też tak konstruowane, ponieważ w grę wchodzi ekologia
    i z racji tego są mniej trwałe? Dwa przykłady z brzegu - lakiery na
    wodę, czy benzyna bezołowiowa.

    > Jeśli jesteś w stanie to ot tak na chłodno przyjmować, to gratuluję,
    > ja tam nie jestem takim cyborgiem ;)

    Nie trzeba być cyborgiem by to przyjmować świadomie i na spokojnie.
    Odrobina adrenaliny nie zawadzi w walce z serwisem/sprzedawcą, ale
    to coś zupełnie innego, niż ten smutek za starymi samochodami - tym
    bardziej, że nikt nie zabrania takich kupować i takimi się poruszać.
    Stare są, ale skoro takie bezawaryjne to może kolejne 20 lat przejeżdżą?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: