  • Data: 2010-10-08 10:15:12
    Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    news:i8lron$dt1$1@inews.gazeta.pl...

    > ZX jest protoplasta Xsary (tzw segment C) i z Xantia nie ma nic wspolnego
    > procz loga na masce

    Oczywiście, nigdy nic innego nie twierdziłem.
    Nie bardzo wiem skąd coś takiego wymyśliłeś.

    > ????
    >
    > wysuwasz tu cala gama citroenow, w dodatku mieszajac w modelach (jakbys
    > znal tylko oznaczenia modeli, natomiast nie same modele) - i teraz sie
    > wypierasz, ze to nie ty ?

    Nic z tych rzeczy, chyba nie zajarzyłeś o co szło.
    A szło o to, że BX był autem zawieszonym między klasami C i D, był wyraźnie
    mniejszy niż inne auta klasy D i większy niż kompakty.
    Nie był bezpośrednim odpowiednikiem wyraźnie większej Xantii i jej wejście
    na rynek nie spowodowało zakończenia produkcji BX, wtedy dostał inną
    funkcję - czyli robił za kompakt.
    Dopiero pojawienie się ZX spowodowało zakończenie produkcji BX.

    Porównywałem BX do XM, w odpowiedzi na tezę, że auto mniejsze jest ZAWSZE
    solidniejsze niż mniejsze (konkretnie padły klasy E i D), której dany
    przykład jasno zaprzecza.
    Jak Ci nie pasuje BX w tym zestawieniu, to zastąp go ZX - nawet dłużej był
    produkowany łącznie z XM.
    Nic to nie zmienia, a wręcz przeciwnie - XM zawsze był autem nieziemsko
    problemowym, pod tym względem nieźle dopracowany ZX (a wcześniej BX robiący
    za kompakt) bił go na głowę.

    > Jest dwoch Cavallinów czy to jakis efekt matriksa?

    Nie, to efekt tego że nie rozumiesz co czytasz, a co gorsza wydajesz opinie
    o tym co miałem, kompletnie nie mając pojęcia o temacie.
    Akurat w tamtym czasie miałem jednego z tych Citroenów, kupnem drugiego
    byłem bardzo zainteresowany i często jeździłem z kumplem, a trzeciego sąsiad
    z naprzeciwka ma do dziś.