  • Data: 2010-10-08 10:20:59
    Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Jestem glupcem

    Dokładnie.

    > Skoro jedyne, to nie miales porownania :P

    Ja nie miałem, ale na forum alfisti ludzie mieli dość duże.
    I z wszystkimi problemami kierowali właśnie do Polcaru.

    > Tak czy inaczej bylo kiepskie skoro nie potrafili ogarnac tematu.

    Kiepscy to byli mechanicy, nie sposób się nie zgodzić - boxer ich
    zdecydowanie przerósł.
    Powiedz sam, czy na błędne działanie komputera wtrysku przy kręceniu
    kierownicą zastosowałbyś szlif głowicy i to robiony u partacza?
    Oni tak zrobili i popsuli kompletnie cały silnik.

    > Bo ze alfy sa jakie sa to kazdy wie, ale jakos jeszcze nie wyginely, nawet
    > te boxery do dnia dzisiejszego.
    > Wniosek, ty zepsules

    Jasne.
    To ja rozebrałem silnik i go zepsułem.
    Wniosek godny drecha, który nie rozumie nic ze świata który go otacza.

    > Blok silnika to nie elektronika.

    Blok silnika się nie zepsuł.
    To serwis go zepsuł, takie były konsekwencję spieprzenia szlifu głowicy.
    W międzyczasie popsuli jeszcze pompę wody, oleju i czego tam jeszcze przy
    okazji.

    > Nie, napisalem ze cie prywatnie nie znam, a nie ze nie mam o tobie
    > zielonego pojecia.
    > Bo pojecie to mam

    Tak.
    Jak o całym niedrechowatym świecie.