    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: poradnik jak robić wielkie panoramy sferyczne
    Date: Wed, 23 Dec 2009 05:45:48 +0100

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Wieża Eifla też nie jest wysoka -- jest po prostu z żelaza...
    >
    > Cóż Janko -- nigdy nie uważałem Cię za skromnego czy choćby
    > roztropnego, :) ale tym razem przebiłeś samego siebie. :)

    Robisz z bzdury wiedzę tajemną. A to na prawdę jest bzdura tylko mozolna
    jeśli się nie posiada automatu obracającego głowice. Żadnego myślenia o
    kadrze (poza wyborem miejsca na początku), zdejmujesz fragment sfery
    krok po kroku, resztę robi program. Niektórzy jeszcze robią retusz (przy
    niezbyt wielkich ujęciach), bo co nieco może się nie zgrać.
    Twórcę to najbardziej można podziwiać za chęć sterczenia przy aparacie,
    bo czasem to trwa (jeszcze jak się hdr robi).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl