  • Data: 2009-12-23 06:50:50
    Temat: Re: poradnik jak robić wielkie panoramy sferyczne
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgravn$6vm$1@news.onet.pl...
    > tak całkiem szczerze powiedz, widziełś tę panoramę Drezna?
    > no fajna pojeździłem chwile i co... czy tam jest coś wartego wejścia na tę
    > stronę drugi raz? NIC bo to jest NUDA.
    > ten obraz jest nudny, nic nie wnosi nie frapuje nie mówi niczego o mieście
    > i ludziach. Ten obraz nie ma znamion przedmiotu prawa autorskiego bo niema
    > w sobie żadnej iskry, To twór automatyczny.

    Tak widzialem i faktycznie sam kadr nie jest fascynujacy ale IMO nie o to tu
    chodzi!
    Mozliwe ze aby objac w kadr wszystkie kluczowe miejsca w Dreznie tylko ten
    punkt sie do tego nadawal.
    Niewiadomo jakie byly mozliwosci.
    Nie nalezy patrzec na to jako na zdjecie_zrobione_przez_artyste_fotografika
    a raczej jako na potencjal tkwiacy w mozliwosciach odnajdywania detali.
    Nie znam miasta ale gdyby bylo inaczej to z duzo wiekszym zainteresowaniem
    wyszukiwalbym wszystkich znanych mi miejsc.
    Moze jakis Horst zareczyl sie swojej dziewczynie gdzies tam przy parku i
    teraz razem ogladaja ta fote wyszukujac tego miejsca...
    Mysle ze wielu ludziom moze sie to podobac.
    Malkontenci foto (Janko, Ty) nie sa tu istotni zwyczajnie choc oczywiscie
    rozumiem Wasze argumenty.
    Tak jak wspomnialem wczesniej - taka swoista promocja miasta.
    Mnie tam podoba sie taka inicjatywa.

    Pozdr.
    www.elipsa.info