  • Data: 2009-12-23 17:24:27
    Temat: Re: poradnik jak robić wielkie panoramy sferyczne
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jakub Witkowski" hgt5r7$1946$...@n...ipartners.pl

    > Raczej na powszechnie znaną legendę... ofiar było tam najprawdopodobniej
    > kilkukrotnie mniej. Oczywiście, nie sugeruję, że 100 tys to zbrodnia,
    > a 20 tysięcy to spoko luzik...

    Prawda, jak utrzymuje Kopania (a widzę, że nie tylko on -- rozmówcy w tym
    wątku także wolą fikcję) nie istnieje, więc za jakiś czas tych ofiar nie
    będzie wcale. :) Prawda jednak upomina się o swoje prawa -- Polacy
    zarabiają ze 3 tysiące złotych brutto, co nie starcza na wiele.
    (kredyt mieszkaniowy i utrzymanie mieszkania)
    Do tej prawdy o trzech dochodzi prawda o bezrobociu -- tu i ówdzie
    zabija się za przysłowiowe 5 groszy. Ktoś z osiedla rozbił mi samochód,
    ale zapomniał się do tego przyznać.

    Polska jawi się mi jako bagno z którego trudno się wydostać.
    Może, gdybym miał zdrowie i młodość oraz dawny zapał,
    wydostałbym się bez trudu, ale jest inaczej.

    Ciekawe, jak wyjdą Polacy z kryzysu -- będą szczęśliwsi czy smutniejsi,
    bogatsi czy biedniejsi... Biznesmeni jedynie narzekają, że rząd nic nie
    zrobił, aby kryzysowi zapobiec i że za rok musi być znacznie gorzej niż
    jest teraz. :) I jeśli Polska nieco stoczy się w przepaść finansową (jak
    mnie staczali duchowni) może prawda nabierze innej wartości. :)

    Ja będę się cieszył, jeśli w ogóle przeżyję. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'