    From: "Kamil" <nospamtlen.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: pora na Ryzena.
    Date: Wed, 13 Jan 2021 10:01:14 +0100

    Użytkownik "Marcin Debowski" napisał:

    > Odnoszę wrażenie, że ulegasz stereotypom, że jak coś jest
    > używane to zajechane i generalnie do d.

    Bo najczęściej tak jest. Jest jakiś powód pozbywania się takiego sprzętu.
    Najczęściej szwankowanie. A komputer za 1 tys zł? Może? Ja kupiłem za 1300
    zł blaszaka na i7 3400 GHz i 8 GB RAM. Niby świetny, ale ciągle coś się w
    nim chrzani. Za takie pieniądze nie ma dobrego, pewnego sprzętu. Co prawda
    Ryzen jest tańszy przy porównywalnej wydajności, ale bez przesady.

    Pzdr