  • Data: 2021-01-13 21:32:25
    Temat: Re: pora na nieRyzena.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam, ale zaczyna mnie irytować to wciskanie trupiarni, znaczy się
    poleasingowców
    > lub składaków z szemranych firm człowiekowi, który chce nówki z oddzielnymi
    gwarancjami

    ja nie w temacie, ale ostatnio coś jest o morsowaniu, było o byciu
    weganem, a wcześniej o studiowaniu prawa. nic nam do tego. Smok zapytał
    - dostał odpowiedź, ze nowe sie nie opłaca. co nie ma wpływu na to, na
    co on wyda SWOJE pieniądze. JAk dla mnie w tym momencie dyskusja powinna
    się zakończyć. ale smok zaczyna przekonywać, że ta opinnia jest błędna,
    gdyż... i lecą argumenty z dupy. opinia jest dobra, ale można jej nie
    brać pod uwagę. 2+2 zawsze będzie 4, nawet jak ktoś o tym nie wie.
    druga sprawa jest taka, ze ja wskazuje inne możliwości, daję wskazówkę-
    nie rozwiązanie. a smok traktuje to nie jako zachętę do szukania i
    myślenia, tylko jak bym ja był sprzedawcą i wystawiał konkurencyjna
    ofertę. Ty teraz też tak podszedłeś do tematu. smok powinien
    zatelefonować i zapytać czy może kupić ten kompurer, ale bez dysku za to
    z 16 gigami. wtedy nic nie będzie trupem. będzie starocią, ale czekam na
    argument: w którym momencie dla Smoka nowy i3 będzie korzystniejszy
    (pomijam +10% szybkości) niż stary i7.

    ToMasz