  • Data: 2013-07-04 11:36:05
    Temat: Re: poprawa bezpieczeństwa
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Dorabiasz sobie jak zwykle ideologię na potrzebę chwili...
    > Zawsze się prognozuje wpływy z mandatów i ujmuje je w budżecie.

    Taa, co roku przewiduje Vincent 1,5 Gzl wplywow z mandatow...

    > Nie jest ono ani prostsze, ani skuteczniejsze, ani tańsze 100 razy
    > - jak to podałeś bez wyliczenia.

    FR kosztuje ok. 100 kzl, petla indukcyjna 600zl, przesadzilem oczywiscie
    z ta 100 krotna roznica, niemniej nie powiesz mi chyba, ze uklad, ktory
    moze zmontowac poczatkujacy elektronik jest drozszy niz FR, ktory
    niewielu potrafi zaprojektowac, a juz bardzo nieliczni maja mozliwosci
    techniczne wykonania go. Mowie o realnych cenach, a nie naszych cudach
    cenowych w stylu maszt do FR za 10kzl (to do tych "golebnikow" starszych)

    > ROTFL - płynność ruchu ze światłami na przycisk? Fajny pomysł.

    Nie wiem co Cie tak rozbawilo, po cholere ma byc czerwone, jak nikt nie
    przechodzi. Na wszystkich innych skrzyzowaniach na Pulawskiej cala dobe
    swiatla pracowicie dzialaja bez zadnej sensownej inteligencji. W
    efekcie, zeby przejechac na zielonej fali, trzeba rowno trzymac 100km/h,
    co mozliwe jest tylko w nocy. Jesli wracasz przed switem i bedziesz
    jechal zgodnie z przepisami, to na kazdym skrzyzowaniu bedziesz mial
    czas na przemyslenia. Nikt Ci zreszta w tym nie przeszkodzi - zwykle o
    tej porze jestes jedynym uczestnikiem ruchu;-)

    > Ruch jest płynny i bezpieczeństwo jest zapewnione. Ze światłami to
    > by jeszcze trzeba było dołożyć taki rejestrator jak na np. na
    > Sobieskiego, by wyłapywał tych jadących z nadmierną prędkością
    > i przeskakujących na czerwonym, a tak jest spokój, płynność itd.

    No pewnie, rejestrator wszedzie, na kazdym skrzyzowaniu, na kazdej
    prostej i zakrecie, rejestrator w sypialni czy zony nie zdradzasz i w
    pracy, czy sie nie opierdalasz, w sklepie, czy niezdrowego zarcia nie
    kupujesz, w kiblu i na czole, zeby bylo wiadomo, ze nie kombinujesz jak
    rzad obalic.

    > Przecież sam jesteś autorem własnych wniosków, które wiele wspólnego
    > z rzeczywistością nie mają :>

    Twierdzisz, ze:
    - swiatla na przycisk nie zapewniaja plynnosci ruchu
    - zwalnianie przed zolta skrzynka za to plynnosc i bezpieczenstwo ruchu
    zapewnia, a autor watku mial zwidy.
    - FR zapewnia wieksze bezpieczenstwo niz swiatla.
    A najsmieszniejsze, ze to mi zarzucasz oderwanie od rzeczywistosci.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa