  • Data: 2013-07-04 11:47:30
    Temat: Re: poprawa bezpieczeństwa
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-04 11:36, Pawel O'Pajak pisze:

    > Taa, co roku przewiduje Vincent 1,5 Gzl wplywow z mandatow...

    No i co z tego? W końcu będzie.

    > FR kosztuje ok. 100 kzl, petla indukcyjna 600zl, przesadzilem oczywiscie
    > z ta 100 krotna roznica,

    Aha, instalacja takiej pętli, światła, przebudowa itd. to 600zł.
    Jasne :>

    > Nie wiem co Cie tak rozbawilo, po cholere ma byc czerwone, jak nikt nie
    > przechodzi. Na wszystkich innych skrzyzowaniach na Pulawskiej cala dobe

    A po co w ogóle ma być czerwone?

    > swiatla pracowicie dzialaja bez zadnej sensownej inteligencji. W
    > efekcie, zeby przejechac na zielonej fali, trzeba rowno trzymac 100km/h,
    > co mozliwe jest tylko w nocy. Jesli wracasz przed switem i bedziesz
    > jechal zgodnie z przepisami, to na kazdym skrzyzowaniu bedziesz mial
    > czas na przemyslenia. Nikt Ci zreszta w tym nie przeszkodzi - zwykle o
    > tej porze jestes jedynym uczestnikiem ruchu;-)

    Ależ Ty bajki opowiadasz - zresztą nie pierwszy raz. Spróbuj chociaż
    raz zgodnie z ograniczeniem się przejechać.

    > No pewnie, rejestrator wszedzie, na kazdym skrzyzowaniu, na kazdej
    > prostej i zakrecie, rejestrator w sypialni czy zony nie zdradzasz i w
    > pracy, czy sie nie opierdalasz, w sklepie, czy niezdrowego zarcia nie
    > kupujesz, w kiblu i na czole, zeby bylo wiadomo, ze nie kombinujesz jak
    > rzad obalic.

    Widzę, że się rozkręcasz - szkoda tylko, że zupełnie w oderwaniu od
    konkretów. Oczywiście, ludzie nie przekraczają prędkości (niektórzy
    nawet zdrowo), oczywiście nie przejeżdżają na czerwonym bo szkoda
    zwalniać, oczywiście nie było tam wypadków z pieszymi, czy też tylko
    z powodu nadmiernej prędkości.

    > Twierdzisz, ze:
    > - swiatla na przycisk nie zapewniaja plynnosci ruchu
    > - zwalnianie przed zolta skrzynka za to plynnosc i bezpieczenstwo ruchu
    > zapewnia, a autor watku mial zwidy.
    > - FR zapewnia wieksze bezpieczenstwo niz swiatla.

    W tym konkretnym przypadku wszytko powyższe jest prawdą.

    > A najsmieszniejsze, ze to mi zarzucasz oderwanie od rzeczywistosci.

    Owszem.