  • Data: 2011-02-07 13:59:58
    Temat: Re: poniedzialkowo: uwaga pirat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:iiopjt$qst$1@inews.gazeta.pl...

    > naprawde mam cos z banka.

    No masz.
    Z uporem maniaka próbujesz dyskutować na temat inny, niż osoba z którą
    dyskutujesz.
    I zdarza Ci się to już po raz kolejny, a wręcz zdarza Ci się to zawsze, gdy
    nabroisz w jakimś wątku.

    Zaczęło się od tego słynnego już blokowania lewego pasa - kiedy bardzo
    chciałeś żeby cała grupa głaskała Cię po główce i użalała się nad Twoim
    biednym losem, bo ktoś Cię pogonił światłami, a dyskusja poszła w kierunku
    znalezienia nieścisłości w Twoich postach i błędów które TY SAM popełniłeś
    na drodze w opisywanym przypadku.
    Więc jak zwykle nie miałeś skurpułów i W ODWECIE pozwoliłeś sobie na
    zbluzganie interlokutorów.

    W tym wątku jest podobnie - zacząłeś od zbluzgania od ch... kogoś kogo na
    oczy nie widziałeś, nie mając nawet pojęcia o sytuacji na drodze (co sam
    przyznałeś), a po zwróceniu uwagi, ponownie zacząłeś bluzgać na kogoś kto Ci
    tą uwagę zwrócił.

    Po drodze takich wyskoków miałeś jeszcze kilka - można wręcz założyć, że
    zawsze tak reagujesz, gdy ktoś się z Tobą nie zgadza albo złapie Cię na
    jakiejś przewinie/kłamstwie, tj. próbujesz zakrzyczeć przeciwnika zamiast
    położyć uszy po sobie, a przeprosiny nigdy nie przechodzą Ci przez
    gardło/palce gdy nic na tym nie spodziewasz sie zyskać.

    A już próba zaatakowania adwersarza całym wachlarzem SWOICH negatywnych cech
    jest żałosna na potęgę, niezależnie od tego czy adwersarza faktycznie część
    tych samych cech co Ty posiada czy nie, to Tobie po prostu nie wypada z nimi
    wyjeżdżać.

    P.S.
    Jeśli naprawdę uważasz, że jesteś bogiem, z mocą sprawczą (czyli że w ten
    sposób doprowadzisz dyskusję do tego co sobie wymyśliłeś) to najwyższy czas
    przestać oszczędzać na lekarzach.