  • Data: 2011-02-08 13:42:13
    Temat: Re: poniedzialkowo: uwaga pirat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cynio" <c...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > Podstawiam mu lusterko, żeby sam się mógł w swoich epitetach przejrzeć, bo
    > pasują jak ulał.

    >hmm to skoro nie wstydzisz się swoich słów (a słowa mam coś z banka to
    >Twoje, a nie poprzednika)

    BTW: akurat w tym cytacie zmieniłem JEDNO słowo i DWIE literki, więc jakim
    cudem miałbym być autorem większej ilości słów?
    Coś Ci się logika posypała.
    W każdym razie podziękuję za Twe światłe rady, skieruj swoją filozofię w
    innym kierunku, ja jakoś nie jestem nią zainteresowany, jako że więcej w
    niej mankamentów i kalizmu niż rzeczywistej troski o cokolwiek.

    > Jeśli wolałbyś, żebym w zamian obrzucił go epitetami mojego autorstwa, to
    > źle trafiłeś.

    >nie, nie wolałbym, ale tez nie chciałbym aby ktoś cytując moje słowa
    >je zmieniał.

    Nie bluzgaj - nie będziesz miał problemów.
    To JEDYNY skuteczny sposób.

    >Mówisz dużo o kulturze ale chyba niezbyt kulturalne jest to co robisz.

    Jest tak z 1000 razy bardziej kulturalne niż napisanie steku bluzgów czy
    innych epitetów, więc nie bardzo rozumiem czemu akurat to Cię nie
    zainteresowało i siedziałeś cicho?
    Czyżbyś się obawiał reakcji innych, jak też zaczniesz kogoś bluzgać, czyli
    bliższa ciału koszula?