  • Data: 2011-02-04 13:38:25
    Temat: Re: poniedzialkowo: uwaga pirat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:iigra7$59d$1@inews.gazeta.pl...
    > Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):
    >> I vice versa.
    > Ja nie mam do nikogo szacunku.
    > Egoisci lubia tylko samego siebie.

    Dokładnie o to chodzi.
    Wystarczy, że ktoś myśli inaczej niż Ty, od razu nie masz oporów, żeby
    obrzucać go stekiem epitetów, do ch... włącznie.
    Już raz za to w kiblu siedziałeś, tak ze dwa miesiące po Twoim debiucie na
    grupie.

    Potem wyglądało, że się uspokoiłeś, ale nic z tych rzeczy.

    Ot widać to taka zamordystyczna bełchatowsko-szkopska mentalność.

    > Mentalnoscia: "ja to tak i owszem, a reszte mam w dupie" zawsze sie
    > brzydzilem.

    Jasne, ale pod warunkiem, że dotyczyło tego co Ci się podoba.
    Jeśli nie - to stosujesz ją w KAŻDYM przypadku.
    Czy dotyczy to piłki kopanej, pochodzeniam narodowości, poglądu na
    państwowość, czy na limity prędkości.

    > Ja swojej empatii i wychodzenia na przeci nie musze udowadniac.

    Nie rozśmieszaj mnie nawet.
    Empatia nie polega na bluzganiu na każdego, kto myśli inaczej, tylko na
    czymś dokładnie odwrotnym.

    Napewno nie w
    > stosunku do ciebie.

    > Nie mam sie za zadnego psychologa.

    Jasne.
    I pewnie dlatego wyjeżdżasz na grupie z próbami psychoanalizy.
    Wyjedź - ale swojej.
    Długo by o niej gadać.

    > Po prostu wiem jakich ludzi lubie, a jakich fagasow omijam szerokim
    > lukiem.
    > Ty nie wygladasz na takiego co by mial duzo znajomych.

    LOL !!!
    Przeczytaj to co napisałeś.
    Oceniasz rzecz o której nie masz pojęcia, pod kątem tego jakich TY ludzi
    lubisz, a jakich nie.
    Jedyne co w ten sposób jesteś w stanie ocenić, to że TY SAM wykluczasz z
    grona SWOICH znajomych kupę osób.
    Więc jeśli już, to co napisałeś może świadczyć o kręgu TWOICH znajomych co
    najwyżej.

    > :]
    > To jest dopiero analiza psychologiczna.

    Nie - to jest stwierdzenie faktu.
    Jak ktoś ma zamiary ulegle wykonywać każdy rozkaz pochodzący od "władzy" to
    kończy to się tak jak skończyło się kiedy rodzice/dziadkowie Twoich sąsiadów
    postanowili wykonać rozkaz oczyszczenia Europy.
    Jeśli Ci to pasuje, to Twoja sprawa, ale zmuszanie do podobnej postawy
    KAŻDEGO, do tego połączona z histerycznym wrzaskiem i atakiem ad personam,
    jak ktoś Cię nie posłucha, to nic innego, jak mentalność Kalego.