  • Data: 2011-02-04 15:24:58
    Temat: Re: poniedzialkowo: uwaga pirat
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Dokładnie o to chodzi.
    > Wystarczy, że ktoś myśli inaczej niż Ty, od razu nie masz oporów, żeby
    > obrzucać go stekiem epitetów, do ch... włącznie.
    Nawet mi sie tego komentowac nie chce.
    Oceniam taka postawe, jak tego klienta z materialu jako naganna wedlug mojego
    systemu wartosci.
    Wrecz nazwe kogos takiego egoiste, glupim chujem.
    To kwestia tylko i wylacznie "kwiecistosci" jezyka.
    Mozna napisac, ze pan postapil niewlasciwie.
    A ja prosty chlopak jestem, wiec mowie, ze to glupi, niesympatyczny chuj.

    > Już raz za to w kiblu siedziałeś, tak ze dwa miesiące po Twoim debiucie na
    > grupie.
    ?
    W jakim kiblu. Nie przypominam sobie.

    > Ot widać to taka zamordystyczna bełchatowsko-szkopska mentalność.
    Tego nie skomentuje bo widac, ze cieniutki jestes, skoro posilasz sie takim
    poteznym argumentem jak miejsce pochodzenia i zamieszkania.
    Bardzo cieniutki.
    To jest detekcja debila:
    "Jak nie wiem do czego sie przyczepic to przyczepie sie do:
    Miejsca zamieszkania.
    Miejsca pochodzenia.
    Numerow rejestracyjnych.

    No ale nieraz tutaj dales przyklad ze swoimi zenujacymi wywodami na temat np
    Warszawiakow.
    Dla mnie jestes zakompleksionym, malomiasteczkowym (w sensie mentalnosci)
    niemilym gburem.
    Tyle.
    A czy jestes z Pierdziszewa, a dziadek przyjechal na koniu z mongolii to mi
    wisi kalafiorem. Takoz i ty.
    Kumasz roznice czy masz za daleko?

    > Jasne, ale pod warunkiem, że dotyczyło tego co Ci się podoba.
    > Jeśli nie - to stosujesz ją w KAŻDYM przypadku.
    Bo nie akceptuje mendy ktora wisi na zderzaku nie dajac dokonczyc manewru.
    Nie jest zadne rocket science.

    > Nie rozśmieszaj mnie nawet.
    Nie?
    Hmm to dziwne.
    Krotka pamiec masz.

    > Empatia nie polega na bluzganiu na każdego, kto myśli inaczej, tylko na
    > czymś dokładnie odwrotnym.
    Gdy przekraczana jest granica przyzwoitosci to przestaje byc tolerancyjny.
    Co w tym dziwnego?

    > Jasne.
    > I pewnie dlatego wyjeżdżasz na grupie z próbami psychoanalizy.
    Jesli nazwanie kogos gburem vel chujem nazywasz pychonaliza to faktycznie masz
    niskie wymagania.

    > LOL !!!
    > Przeczytaj to co napisałeś.
    No czytam.

    > Oceniasz rzecz o której nie masz pojęcia,
    Oczywiscie, ze nie mam o tym pojecia.
    Mowie: "ty nie wygladasz na takie co by mial duzo znajomych -> czyli tak cie
    oceniam"
    Mam prawo do takiej oceny?
    Mam.
    Tak jak szufladkuje/ocenia sie kazda osobe spotkana w zyciu.

    > pod kątem tego jakich TY ludzi
    > lubisz, a jakich nie.
    Oceniam cie po prostu za caloksztalt i mam szuflade na takich ludzi:
    "Niesymatyczny gbur egoista - omijac szerokim lukiem, nie dac sie wykorzystac"
    A jesli sie myle w twoim przypadku i znajomych/przyjaciol to masz tyle ze
    opedzic sie nie mozesz, to jaki problem?
    W dowodzie cie mam czy jak?

    > Jedyne co w ten sposób jesteś w stanie ocenić, to że TY SAM wykluczasz z
    > grona SWOICH znajomych kupę osób.
    To prawda. Chamow i burakow nie brakuje.
    Za to cenie sobi i pielegnuje znajomosci z sympatycznymi ludzmi.

    Widzialem cie w realu, widzialem innych z pmsu.
    Wiem ze np Artura Maslaga moglbym do znajomych zaliczyc.
    Bo to sympatyczny i zyczliwy swiatu czlowiek.
    Ciebie bym nie mogl zaliczyc nawet do znajomych, bo jestes w powyzszej
    szufladzie.
    Poznalem, widzialem, przeczytalem, dziekuje, postoje

    > Więc jeśli już, to co napisałeś może świadczyć o kręgu TWOICH znajomych co
    > najwyżej.
    Dokladnie.
    Otaczam sie takimi ludzmi, ktorzy pasuja do mojego systemu wartosci.
    System ten wykucza:
    - egoistow
    - chujow, ktorzy dobrze wiedza, ze jada za szybko, a mimo to brna.
    - chamow wiszacych na zderzakach
    - gburow i inne niesympatyczne wynalzki.

    > Nie - to jest stwierdzenie faktu.
    Zieef.

    > Jak ktoś ma zamiary ulegle wykonywać każdy rozkaz pochodzący od "władzy" to
    > kończy to się tak jak skończyło się kiedy rodzice/dziadkowie Twoich sąsiadów
    > postanowili wykonać rozkaz oczyszczenia Europy.
    > Jeśli Ci to pasuje, to Twoja sprawa, ale zmuszanie do podobnej postawy
    > KAŻDEGO, do tego połączona z histerycznym wrzaskiem i atakiem ad personam,
    > jak ktoś Cię nie posłucha, to nic innego, jak mentalność Kalego.
    Mamy demokracje. Kazdy sie moze publicznie wypowiadac, takze ty.
    Net kazdy debilizm zniesie.

    Porownanie czystek i mordow narodowego socjalizmu do wymogu przestrzegania
    predkosci na chujowej drodze (koles cos kolo 130km/h jechal) to sie o monty
    pythona ociera.

    W sumie juz dawno powinienem cie zlac.
    Bo mam zerowa przyjemnosc w obcowaniu z takimi ludzmi jak ty. Czy to w realu
    czy w necie.

    Amen

    topek -> jak zawsze ....