  • Data: 2011-02-01 08:56:24
    Temat: Re: poniedzialkowo: uwaga pirat
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Feb 2011 00:08:17 +0000 (UTC), kogutek wrote:
> [...]
    t65479.htm
    >Ja tam sie nie znam czy mają mieć legalizację na zasilanie czy nie. Ale jak by
    >w pzrepisach stalo ze mają mieć legalizację na tusz do długopisu ktorym
    >wypisują mandaty to mają mieć

    Maja miec.

    >i okazać każdemu kto tego zażyczy.

    A, o tym to inny przepis decyduje :-)

> [...]
    >Co pan tam zrobil. Nie wiem pokażcie mi. A oni nie mają tego nagranego na
    >rejestratorze. Nie musimy. Mozemy tam wrócić i pokażemy. Pokażcie mi tu i
    >teraz, nigdzie nie wracam. Mandat ileś i punktow ileś. Przyjmuje? Nie bo nie
    >wiem za co. Pokażecie okaze się ze ja to placę. Zaczyna się szantaż. To teraz
    >zamiast kilku minut straci pan godzinę bo jedziemy na posterunek. Po co,
    >jestem prawnikiem. Przsłuchanie i protokół zrobić. Możemy tutaj. A my jedziemy
    >na posterunek. To jedziemy czy płaci. Jedziemy a jak okaże się że niewinny to

    Z dwoma zastrzeniami
    a) nie ma "co pan zrobil", tylko podaje sie powod zatrzymania
    b) nie musimy nic pokazywac. Przyznaje sie pan do winy i przyjmuje
    mandat, czy mamy zlozyc wniosek do sadu ? Sadowi pokazemy.

> [...]
    >do radiowozu. Zamiast od razu wzywać karetkę częstują go idiotycznymi tekstami
    >o mandatach. Odmawia. Wysylają zapytanie do rejestru skazanych. Pokazują mu
    >stare zdjęcie z pierdla z tekstem że takich zdjęć na imieninach nie robią. I
    >czy bierze mandat. Dają coś do czytania. Facet mówi ze juz mu się slabo robi i
    >nie widzi liter. Pytają czy wezwac karetkę. Mówi ze nie będą mieli tego
    >gatunku insuliny w karetce bo mają inną a on potrzebuje tą z apteki. W końcu
    >przyjezdza karetka. Zabiera faceta do szpitala. To było typowe narażenie życia

    Albo i nie, bo kazdy moze klamac, a oni musza ocenic czy wiarygodnie.

    J.