  • Data: 2011-02-03 08:22:16
    Temat: Re: poniedzialkowo: uwaga pirat
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:iiboul$dvq$1@inews.gazeta.pl...

    > Kumam. Charakteryzuje Cie wrodzony debilizm. Zgaduję, jesteś syn
    > milicjanta.
    > To by wszystko tlumaczylo.

    Wiesz co sobie pomyśli o Tobie setka czytających (oczywiście nie wszyscy)
    Palant, który poczuł się urażony i obraża. Gdybyś był inteligentny, to
    użyłbyś
    argumentu, i "zabił" argumentem adwersarza.
    Nie jestem (dla jasności); policjantem, synem policjanta ani jego zięciem.
    "Szwagrem ciotecznym wujka ze strony matki" policjanta, też nie jestem,
    ale mnie argumenty Massai - przekonały.
    Twoje kierują mnie do grupy, o której napisałem na początku.

    Artur(m)