  • Data: 2011-02-03 09:43:53
    Temat: Re: poniedzialkowo: uwaga pirat
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur(m) wrote:

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:iiboul$dvq$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiesz co sobie pomyśli o Tobie setka czytających (oczywiście nie
    > wszyscy) Palant, który poczuł się urażony i obraża.

    Ja tam się nie przejąłem, bo jak widać to zwykły trol, w dodatku mocno
    ograniczony.

    > Gdybyś był
    > inteligentny, to użyłbyś argumentu, i "zabił" argumentem adwersarza.

    Bardzo trudno "zabić" te argumenty, bo choć to uproszczenia - to są to
    podstawy.
    Każdy lekarz, ba, każdy ratownik medyczny czy pielęgniarka to wie, bo
    się tego uczy już w drugim-trzecim miesiącu studiów.

    --
    Pozdro
    Massai