  • Data: 2017-03-08 16:00:58
    Temat: Re: polski samochod elektryczny
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 marca 2017 23:51:24 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale mnie o co innego chodzi.
    > U nas ulice wygladaja jak wygladaja, a np w Sajgonie jest tak
    > https://www.youtube.com/watch?v=1dqibvh96Og
    >
    > No i gdzie bedzie wiekszy zbyt na skuterki ?
    >
    > A czemu tak, to jest dobre pytanie - za malo ludzi u nas zyje, czy
    > zimy za ostre, czy opady zbyt nieprzewidywalne ...

    Jak sobie taki Sajgończyk kupi samochód to po pierwsze nie będzie miał gdzie go
    trzymać, po drugie do pracy nim nie pojedzie bo nie będzie miał gdzie go zaparkować,
    po trzecie doskonale daje sobie radę bez samochodu bo za miasto pojedzie komunikacją
    publiczną. Myśmy po 1989 zachłysnęli się Zachodem tak, że prawie zlikwidowaliśmy
    sobie komunikację publiczną, więc ludzie musieli sobie pokupować samochody. Owszem,
    mamy producentów pojazdów do komunikacji publicznej, ale nimi się taki Morawiecki nie
    rajcuje. Do niego nie dociera to co wydarzyło się w miastach i całych krajach
    uznawanych za nowocześniejsze od nas. On pójdzie tam, skąd inni już dawno wrócili.