-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer0
1.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5fbc073c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<rph481$qjt$1@news.icm.edu.pl>
In-Reply-To: <rph481$qjt$1@news.icm.edu.pl>
Subject: Re: polski kierowca
Date: Mon, 23 Nov 2020 22:24:25 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 69
Message-ID: <5fbc288b$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.140.213
X-Trace: 1606166667 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 543 83.30.140.213:59387
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3948
X-Received-Body-CRC: 2849479299
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687857
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "ii" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:rph481$qjt$...@n...icm.edu.pl...
W dniu 23.11.2020 o 20:02, J.F. pisze:
> http://www.brd24.pl/spoleczenstwo/horror-na-autostra
dach-gddkia-lawinowy-przyrost-predkosci-jezdza-po-30
0-km-h/
>> "Dwa lata temu na około 160-kilometrowym koncesyjnym odcinku
>> autostrady A1 Rusocin - Nowa Wieś aż 168 pojazdów osiągnęło
>> maksymalną zarejestrowaną tam średnią prędkość 248 km/h! A to
>> oznacza, że chwilami prędkość mogła oscylować wokół 300 km/h."
>To zdanie mówi tylko, że 168 samochodów jechało 248km/h a nie, że
>miało taką średnią. Średnią miał jeden.
Imo - mowi, ze 168 pojazdow mialo srednia predkosc 248 ... ale
faktycznie dziwne by to bylo.
Wszyscy tak rowniutko ?
Czy system pomiarowy wiekszej nie potrafi zarejestrowac :-)
> Wyobrażam sobie, że jakąś odpowiednią bryką wykręcił te 248 więc
> miejscami musiał mieć więcej. Ale czy 300 to wcale nie jest takie
> pewne. Pewne jest natomiast, że już kierowców jeżdżących 250 jest
> bardzo mało. Znacznie więcej jest jeżdżących 200. Ale to nadal
> margines i nic nie wskazuje by stwarzali istotne zagrożenie. Po to
> te lepsze drogi przecież są. Czy ten artykuł miałby jakikolwiek sens
> w Niemczech, gdzie zasadniczo nie ma ograniczenia.
Nie mialby o tyle, ze o czym mialby pisac - ze kierowcy nie lamia
ograniczen ?
Ograniczen miejscowych tam akurat jest sporo, i Blitz Marathon co roku
maja :-)
>> "Na przykład, że na odcinku drogi ekspresowej S3 między Gorzowem
>> Wielkopolskim a Szczecinem ponad 70 proc. kierujących przekroczyło
>> dozwoloną prędkość, a 15 proc. jechało szybciej niż 147 km/h
>> (maksymalna dopuszczalna prędkość na drodze klasy S to co do zasady
>> 120 km/h)."
>
>> Hm, te 70% to mi tak srednio pasuje do obserwacji, choc tam nie
>> jezdze - obserwacje z okolic Wroclawia.
>> A moze doliczyli tiry jadace ponad 80km/h ?
>Sporo osób jeździ po drogach tyle co Twizy, czyli właśnie 80km/h.
Wiec gdzie te 70% jadacych ponad 120 ?
>> "Na stanowisku na autostradzie A4 (Krapkowice - Kędzierzyn Koźle),
>> w ciągu całego ubiegłego roku, zanotowano około 10 tysięcy pojazdów
>> poruszających się z prędkością powyżej 200 km/h."
>
>> 30 dziennie .. no moze ...
>
>> https://www.brd24.pl/spoleczenstwo/google-maps-suger
uje-polskim-kierowcom-lamanie-ograniczen-predkosci/
>
>> google zawyza predkosci ... czy szybsi uzywaja google ?
>Po prostu tak działa, że patrzy na realne prędkości a nie
>ograniczenia. Bo jaki cel miałby przyświecać kierowaniu się
>ograniczeniami.
Szczegolnie, jesli wzorowany na USA "u nas wolno 55mph, ale szeryf nie
zwraca uwagi na 10-15mph wiecej" :-)
Tylko ... jesli sporo osob jezdzi 80, to jak google wylicza osiagalna
predkosc?
Odrzuca wolniejszych i zostawia szybszych, ale nie najszybszych ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.20 23:10 J.F.
- 23.11.20 23:19 ąćęłńóśźż
- 24.11.20 08:16 ddddddddddddd
- 24.11.20 10:24 Jacek
- 24.11.20 10:50 J.F.
- 24.11.20 11:02 Cavallino
- 24.11.20 11:03 J.F.
- 24.11.20 11:05 K
- 24.11.20 11:36 K
- 24.11.20 11:58 Budzik
- 24.11.20 12:04 Cavallino
- 24.11.20 12:14 Budzik
- 24.11.20 12:33 Cavallino
- 24.11.20 12:41 J.F.
- 24.11.20 12:43 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe